رسانه‌های اجتماعی

February 25, 2016
8:43 پنجشنبه، 6ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76383

فیس بوک بالاخره از اموجی های جدید خود رونمایی کرد

بعد از مدت ها انتظار، فیس بوک بالاخره اموجی هایی که مدت ها بود وعده آنها را می داد، منتشر کرد. از این پس دیگر دکمه Like تنها راه بیان احساس شما نسبت به نوشته ها و فیدهای خبری نیست.
 
بنابراین از این به بعد در زیر تمام پست های فیس بوک در کنار Like، شما امکان ارسال ۵ واکنش احساسی دیگر (reactions) را نیز خواهید داشت. این واکنش ها شامل Love ،Haha، Wow، Sad  و Angry خواهد بود.
 
 
فیس بوک هنوز اعلام نکرده که چطور از میان واکنش های احساسی متنوع، به این شش مورد رسیده است، اما مطلب اساسی تر آن است که بر خلاف وعده های قبلی، باز هم خبری از دکمه Dislike نیست. این طور که معلوم است، زاکربرگ تمایل دارد که همچنان کاربران میلیاردی شبکه اجتماعی خود را به هر نحو ممکن مثبت اندیش نگاه دارد.
 
برای ارسال این اموجی ها کافیست که اشاره گر ماوس را روی دکمه Like سابق ببرید تا باقی آنها ظاهر شوند. در موبایل و تبلت ها نیز می بایست روی دکمه Like تب طولانی داشته باشید تا بتوانید با تنوع بیشتری به بیان احساس خود بپردازید.
 
از این پس فیس بوک به جای نمایش دادن تعداد Like دریافتی هر مطلب، مجموع تعداد واکنش ها  (reactions) را به نمایش درمی آورد.
 
قرار است در طی روز جاری این قابلیت برای تمام کاربران در سرتاسر دنیا فعال شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.