تلفن همراه

گوشی

February 25, 2016
11:17 پنجشنبه، 6ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76386

تصاویری مفهومی از آیفون چهار اینچی به بیرون درز کردند

می‌دانیم که اپل مشغول ساخت یک آیفون چهار اینچی است؛ آیفونی که قرار است شبیه به آیفون 5s باشد. تصاویر‌ مفهومی جدیدی از این آیفون که 5se نامیده می‌شود به بیرون درز کرده‌اند.
 
2.jpg
این طور که از عکس‌ها بر می‌آید، گوشه‌های آیفون چهار اینچی هم کمی گردتر شده‌اند.
تصاویر منتشر شده، ظاهر آیفون چهار اینچی جدید را بسیار شبیه به آیفون 5 و آیفون 5s نشان می‌دهد. با این حال، جای کلید پاور عوض شده است و به جای اینکه سمت مثل آیفون 5 در بالای گوشی باشد، مثل آیفون 6 در سمت راست‌اش قرار گرفته است.
 
3.jpg
اندازه‌ی بزرگ‌تر آیفون‌های جدید، فشردن کلید پاور را در بالای آن سخت می‌کند. اما چند وقتی است که کاربران آیفون‌های جدید اپل به وجود کلید راست در سمت راست گوشی‌های‌شان عادت کرده‌اند و احتمالا قرار دادن این کلید در سمت راست یک آیفون چهار اینچی هم حرکت خوبی به نظر می‌رسد.
4.jpg
این طور که از عکس‌ها بر می‌آید، گوشه‌های آیفون چهار اینچی هم کمی گردتر شده‌اند، اما لبه‌ها هنوز هم تخت هستند. مرز بین بدنه و شیشه‌ی صفحه‌ی نمایش هم مثل آیفون‌های 6 به بعد است.
5.jpg
 
انتظار داریم اپل آیفون چهار اینچی و آیپد ایر جدیدی را تا دو سه هفته‌ی آینده و طی رویدادی معرفی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.