تلفن همراه

گوشی

March 7, 2016
9:29 دوشنبه، 17ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76492

دومین نمایشگاه «موبایل و تکنولوژی اطلاعات» در کابل افتتاح شد

دومین نمایشگاه «موبایل و تکنولوژی اطلاعات» امروز در کابل افتتاح شد که تا 18 اسفند در مرکز تجارتی «داودزی» پذیرای علاقه‌مندان است.
دومین نمایشگاه «موبایل و تکنولوژی اطلاعاتی» امروز (یکشنبه) به همت شرکت «مدرن میتود» در کابل افتتاح شد.
 
«محمد ضیاء» رئیس شرکت مدرن میتود گفت: از طریق نمایشگاه‌ها می‌توانیم تولیدات خود را بهتر و بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.
 
وی افزود: شرکت مدرن میتود مصمم است تا فرهنگ نمایشگاه‌سازی را در افغانستان نهادینه کند که در این راستا تلاش‌های ثمربخشی انجام داده است.
 
ضیاء با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه این نمایشگاه بتواند در رُشد اقتصادی افغانستان موثر واقع شود، تصریح کرد: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه نشان دهنده علاقمندی افغانستانی‌ها و خارجی‌ها به سرمایه‌گذاری و تجارت در کشور است.
 
برگزارکننده نمایشگاه موبایل و تکنولوژی اطلاعاتی در پایان سخنان خود از مردم افغانستان خواست تا از این نمایشگاه بازدید کرده و از تولیدات کشور خود آگاهی پیدا کنند و آن را مورد حمایت قرار دهند.
 
در همین حال «سیدجان سعید» مدیر عامل «نوی کابل بانک» همزمان با بازدید از این نمایشگاه، گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند مردم را به برقراری نمایشگاه‌های دیگر و همچنین آگاهی و حمایت از تولیدات داخلی ترغیب کند.
 
وی با تأکید بر اینکه دولت باید از برگزاری نمایشگاه‌ها در افغانستان حمایت کند گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی میتواند حمایت از بخش‌های خصوصی و اقتصادی در افغانستان به حساب آید.
 
مدیر عامل «نوی کابل بانک» در ادامه سخنان خود با استقبال از روند مثبت استفاده از تلفن‌های همراه اعلام کرد که قرار است به زودی حقوق کارمندان دولتی از طریق تلفن پرداخت شود.
 
وی افزود: «نوی کابل بانک» با شرکت‌های مخابراتی «افغانستان بیسیم» و «روشن» قراردادهایی را به امضا رسانده است که بنا داریم بر این اساس حقوق کارمندان از طریق تلفن همراه انجام شود.
 
این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 18 اسفند در مرکز تجارتی «داودزی» کابل میزبان علاقه‌مندان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.