بازی

فناوری اطلاعات

March 13, 2016
14:44 یکشنبه، 23ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76586

سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه بتا DOOM اعلام شد

ده سال بیشتر است که در انتظار نسخه جدید DOOM هستیم و بالاخره قرار است تا چند ماه دیگر این تجربه را به دست آوریم. این عنوان در تاریخ 13 مه 2016 برابر با 24 اردیبهشت 1395 روی سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود اما پیش از آن، تعداد محدودی از کاربران می توانند نسخه بتا آن را تجربه کنند.
 
نسخه بتا اما فقط برای کسانی قابل بازی است که Wolfenstein: The New Order را پیش از عرضه اش در سال 2014 پیش خرید کرده بودند و پیش خرید DOOM تاثیری در این مسئله ندارد. نسخه بتا از 31 مارس آغاز خواهد شد و به مدت 4 روز تا 3 آوریل روی تمام پلتفرم های نام برده دوام خواهد داشت.
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر از نسخه بتا می توانید خبر مربوط به آن را مطالعه کنید.
 
آنچه در زیر می بینید، سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هستند. بنابراین امکان تغییر آن در نسخه نهایی وجود دارد:
 
حداقل سیستم مورد نیاز – 720p
 
ویندوز: ویندوز 7، ویندوز 8.1، ویندوز 10 (فقط ورژن های 64 بیتی)
پردازنده: Intel Core i5-2400 یا بهتر / AMD FX-8320 یا بهتر
رم: 8 GB RAM
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 – 2GB یا بهتر / AMD Radeon HD 7870 – 2GB یا بهتر
فضای مورد نیاز: Up to 22GB HDD space
اکانت استیم
اتصال به اینترنت 
گرافیک های GTX 750 Ti و گرافیک های لپ تاپ در نسخه بتا پشتیبانی نمی شوند
سیستم پیشنهادی – 1080p
 
ویندوز: ویندوز 7، ویندوز 8.1، ویندوز 10 (فقط ورژن های 64 بیتی)
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا بهتر / AMD FX-8350 یا بهتر
رم: 8GB RAM
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 – 4GB یا بهتر / AMD Radeon R9 290 – 4GB یا بهتر
فضای مورد نیازUp to 22GB HDD space
اکانت استیم
اتصال به اینترنت
تریلر زیر نیز اخیرا از بخش چند نفره منتشر شده که خشونت بالایی را به تصویر می کشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.