رگولاتوری

March 17, 2016
14:08 پنجشنبه، 27ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76642

پیام تبریک نوروزی وزیر ارتباطات به اصحاب رسانه

وزیر ارتباطات گفت: بنده از طرف خود و مجموعه وزارت ارتباطات پیشاپیش سال نو را به همه خبرنگاران و زحمتکشان فرهیخته عرصه رسانه کشور تبریک عرض می‌نمایم.
 
محمود واعظی با اشاره به آخرین جلسه هیات دولت در سال 94 اظهار کرد: بعد از این جلسه دکتر روحانی در جمع خبرنگاران بهار را پیام‌آور اعتدال، میانه‌روی، صلح، دوستی و برادری برای همگان دانست و پایان تحریم‌ها، موفقیت در برجام، انتخابات هفتم اسفند و باران برکت الهی را از مهم‌ترین دستاوردهای امسال خواند.
 
وزیر ارتباطات ابراز کرد: رئیس جمهور همچنین تأکید کرد که در سال جدید در سایه وحدت، همفکری، همدلی، همکاری و دوستی، سال تلاش گسترده برای توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی خواهد بود. ایشان برای سال جدید ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت بزرگ ایران، بهار را برای مردم فصل صله ارحام با اقوام و نزدیکان و همچنین برای احزاب و گروه‌ها فصل آشتی، صفا و صمیمیت توصیف کردند.
 
وی گفت: بعد از جلسه روز گذشته دکتر روحانی به همراه اعضای دولت در جمع صمیمی خبرنگاران حوزه دولت حاضر شد و پس از گفت‌وگو با آنها عکس‌هایی به یادگار با این قشر فرهیخته و زحمتکش انداخت.
 
او افزود: بنده نیز از طرف خود و مجموعه وزارت ارتباطات پیشاپیش سال نو را به همه خبرنگاران و زحمتکشان فرهیخته عرصه رسانه کشور تبریک عرض نموده، از زحمات این دوستان در سالی که گذشت نهایت تقدیر را دارم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.