سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 17, 2016
14:42 پنجشنبه، 27ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76646

درخشش تلیار، اپلیکیشن ایرانی در نمایشگاه سبیت آلمان

نمایشگاه سبیت آلمان از ۲۴ تا ۲۸ اسفند همچون گذشته در شهر هانوفر آلمان برگزار شد .جدیدترین محصولات و سرویس‌های آی تی معرفی شدند و شرکت های مختلف از سراسر دنیا تازه ترین محصولات خود در حوزه فنآوری را به نمایش گذاشتند.
اما نکته قابل توجه حضور تلیار (teleyare ) اپلیکیشن برتر ایرانی در سالن ۱۱ غرفه A54 نمایشگاه امسال بود که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت .
 
 
image001.jpg
سبیت ۲۰۱۶ به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه کامپیوتر دنیا در هانوفر آلمان تا این حد مهم بود که آنجلا مرکل صدراعظم آلمان در کنار رئیس‌جمهور سوئیس در نمایشگاه شرکت کردند . هدف اصلی این نمایشگاه چگونگی توسعه دیجیتالی اقتصاد و تمرکز روی تجارت‌های کوچک بود و شعار نمایشگاه این بود ؛ آینده از آن‌کسی است که دیجیتالی باشد .
 
image002.jpg
پرینت سه‌بعدی و هدست‌های واقعیت مجازی همه جای نمایشگاه را پر کرده بودند و ترندهای امسال نمایشگاه شامل:Big Data، Cloud، Internet of Things، Mobile، Security و Social Business بود.
سبیت از سال ۱۹۷۰ برگزار می‌شود و امسال پذیرای بیش از ۳۰۰ هزار بازدیدکننده بود .
اما تلیار (teleyare ) اپلیکیشن ایرانی چه ویژگی هایی داشت که مورد توجه بازدید کنندگان از نقاط مختلف دنیا قرار گرفت ؟
 
مسعود تاج فرد ، مدیرعامل و بنیانگذار تلیار درباره حضور خود در این نمایشگاه گفت :
امسال نیز سالن شماره ١١ نمایشگاه سبیت پذیرای بیش از ٣۵٠ استارتاپ بود که برای نمایش ایده های تازه خود در دنیای فناوری اطلاعات تلاش می کردند.
در این نمایشگاه اپلیکیشن تلیار را معرفی کردیم و بسیار مورد توجه و استقبال بازدید کنندگان از کشورهای مختلف قرار گرفت که باعث سربلندی و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران بود و توانستیم به نوبه خود به دنیا نشان دهیم که جوانان ایرانی هم همگام با کشورهای پیشرفته ، درحال توسعه صنعت آی‌تی هستند و ایده های جهانی دارند .
 
image003.jpg
تلیــــار چگونه کار می کند ؟
تلیار رسانه اجتماعی مشاوره است که با هدف بالا بردن آگاهی عمومی جامعه و همچنین ایجاد کارآفرینی برای قشر نخبه و تحصیلکرده جامعه ایجاد شده است.
تلیــار محیطی را فراهم کرده تا همه ی اقشار جامعه حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور ، با هر توان مالی ، با هر سطح علمی و مشغله کاری می توانند به طور مساوی از خدمات مشاوره و نظرات متخصصان زبده در حل مسائل خود در حوزه های تحصیلی ، مالی ، حقوق ، سلامت ، سبک زندگی سالم و … با صرف هزینه ی کم ، زمان کوتاه و به راحتی و سهولت بهره مند شوند .
 
تلیــار با به کارگیری آخرین متد های فناوری اطلاعات و شناسایی و گردآوری زبده ترین کارشناسان مشاور در تمامی حوزه ها ، زمینه ی تصمیم گیری و انتخاب صحیح و سریع را برای تک تک کاربران فراهم کرده تا بهترین پاسخ ها را برای سوال های خود دریافت کنند .
 
تلیــار همچنین سامانه ی موثری برای حضور مشاوران متخصص در تمامی حوزه هاست . مشاوران با پیوستن به تلیار امکان ارائه خدمات مشاروه ای و معرفی محصولات مشاوره ای خود را ، نفر به نفر از نقطه به نقطه کشور به راحتی و سرعت بالا خواهند داشت .
 
لازم به ذکر است تلیار هم اکنون مراحل آزمایشی خود را میگذراند و به زودی پس از انطباق با نیازهای ملی و جهانی آغاز به کار خواهد کرد . جهت دریافت اخرین اطلاعات و اخبار تلیار میتوانید با مراجعه به سایت تلیار، عضو خبرنامه تلیار شوید.
 
image004.jpg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.