تلفن همراه

گوشی

March 22, 2016
10:36 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76676

سامسونگ Galaxy S7 Edge، صدرنشین جدول بهترین دوربینها

وبسایت DxOMark که مرجع تخصصی بررسی دوربین های موبایل است در جدیدترین آزمایشات خود بر روی دوربین موبایل Galaxy S7 Edge (که مشابه دوربین موبایل Galaxy S7 است) این دیوایس را صدرنشین جدول بهترین دوربینهای موبایل دانسته است، رتبه ای که پیش از این مشترکاً در اختیار موبایل های Xperia Z5 و Galaxy S6 Edge Plus بوده است.
 
     
 
در مجموعه تست های انجام شده موبایل Galaxy S7 Edge موفق به کسب ۸۸ امتیاز شده است و دو موبایل فوق با ۸۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند. پس از این محصولات موبایل های Note 5 و S6 Edge با امتیاز ۸۶ قرار دارند و آیفون ۶S Plus، Nexus 6P و Droid Turbo 2 هم با ۸۴ امتیاز رده بعدی را در اختیار دارند.
گفته شده است که کیفیت بالای لنز دوربین S7 Edge امکان نوردهی بسیار دقیق را در حالات مختلف فراهم می کند. در بخش ثبت تصاویر ثابت امتیاز ۸۸ این محصول مشابه Xperia Z5 و S6 Edge Plus است اما امتیاز ۸۸ در بخش ویدیو که ۴ امتیاز از ابرقدرت سال گذشته کره ای ها بهتر است موجب پیشی گرفتن این محصول در جدول شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.