سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 30, 2016
20:05 چهارشنبه، 11ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76746

مایکروسافت مشغول ساخت نوعی قلم با قابلیت استفاده روی دستگاه های مختلف است

شرکت های مختلف هر یک برای سهولت کار با دستگاه های تاچ، ابزاری را ارائه می کنند: مایکروسافت سرفس پن را دارد، هواوی و اچ پی نیز هر یک قلم های خود را برای این منظور وارد بازار کرده اند اما تا به امروز هیچیک از دستگاه های مبتنی بر ویندوز استایلوسی نداشته اند که بشود روی ابزارهای مختلف از آن استفاده نمود.
 
برایان راپر یکی از مدیران مایکروسافت که از سخنرانان مراسم امشب هم هست در جریان کنفرانس بیلد 2016 علاوه بر پلتفرم Windows Ink از توسعه یک قلم توسط این شرکت خبر داد که با همکاری Wacom کلید خورده است و کاربران قادر خواهند بود آن را روی دستگاه های مختلفی به کار ببرند.
 
این بدان معناست که می شود این قلم را همراه با دستگاه های مختلفی نظیر سرفس مایکروسافت، میت پد هواوی و تبلت های سری Envy Note اچ پی استفاده نمود.
 
با در نظر داشتن خبر معرفی پلتفرم Windows Ink، افزوده شدن بر قابلیت های قلم دستگاه های تولیدی مایکروسافت امری کاملا معقول به نظر می آید و چه چیز بهتر است ساخت یک قلم فراگیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.