بازی

فناوری اطلاعات

April 15, 2016
9:51 جمعه، 27ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76986

«کلش آو کلنز» 200 قربانی گرفت

متهم سایبری که با پهن کردن طعمه به نام بازی «کلش آو کلنز» اقدام به ۲۰۰ مورد هک حساب کاربری ایمیل کرده بود توسط پلیس فتا استان خراسان جنوبی شناسایی و در محل سکونت خود دستگیر شد.
 
سیدغلامرضا حسینی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: فردی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد پسورد و رمز ایمیل او هک شده و بعد از مدتی متوجه شده بود که ورود به ایمیل برای او مقدور نیست تا این که معلوم شد فرد دیگری با دسترسی به ایمیل وی و برداشتن رمز کاربری، بازی کلش آو کلنز مالباخته را در اختیار گرفته است.
حسینی افزود: این مالباخته در یکی از شبکه های اجتماعی موبایل متوجه می شود که برای بازی موبایلی کلش آو کلنز هزار جم رایگان از طریق سایتی گذاشته شده که فرد شا÷کی به سایت مربوطه مراجعه و در یک چشم برهم زدن حساب کاربری ایمیل وی هک شده بود و فرد هکر نیز با به دست آوردن رمز ایمیل شاکی محتوای ایمیل را بررسی می کند تا این که به حساب کاربری بازی کلش که متعلق به شاکی بود دست یافته است.
وی ادامه داد: تحقیقات از شاکی تکمیل شد و پلیس فتا با انجام شگردهای سایبری صاحب سایت را شناسایی کردند و معلوم شد که این فرد در یکی از استان های همجوار سکونت دارد.
حسینی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی که صورت گرفت پرونده توسط پلیس فتای استان بررسی و محل سکونت صاحب سایت مخرب شناسایی و متهم دستگیر شد تا این که متهم در اظهارات خود به 200 مورد هک اطلاعات حساب کاربری که با بازی کلش آو کلنز مرتبط بودند اعتراف کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.