رگولاتوری

April 20, 2016
13:44 چهارشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77057

تغییرات مدیریتی در بخش نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در احکامی جداگانه مدیران کل حوزه نظارت و اعمال مقررات این سازمان را منصوب کرد.
انتصاب و جابجایی در حوزه نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درحالی صورت می گیرد که ماه گذشته نیز، غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از این سمت کنار گذاشته شد و لطف الله سبوحی قائم مقام رگولاتوری، وظایف وی را عهده دار شد.
 
هم اکنون نیز با حکم علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری، ولی الله مرادی به عنوان سرپرست اداره کل توسعه و نظارت برخدمات عمومی اجباری فاوا (USO)، غلامرضا خاکسار به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی، سیدمحمد امامی به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و مهرداد ویسی به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات معرفی شدند.
 
همچنین در احکامی علیرضا اصغریان به عنوان مشاور اجرایی معاونت نظارت و اعمال مقررات و گرشاسب جمشیدنژاد به عنوان مشاور اجرایی معاونت بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری منصوب شدند که پیش از این به ترتیب مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات و نظارت بر سرویس های رادیویی بودند.
 
عمیدیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران رگولاتوری، تغییرات مدیریتی در حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری را در راستای تقویت هرچه بیشتر این بخش و استفاده از توانمندیها و تجربه های نو عنوان کرد.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: رگولاتوری با صدور پروانه فعالیت در حوزه های مختلف ICT، بازار کسب و کار را رونق بخشیده و با ایجاد رقابت سالم میان فعالان این بخش، در مسیر ارائه خدمات با کیفیت مناسب به مردم گام بر می دارد که استمرار این روند، مستلزم نظارت دقیق و همه جانبه است؛ چرا که حوزه نظارت، حوزه احصای حق مردم و رعایت حق الناس است و رگولاتوری به عنوان حافظ حقوق مردم باید در این زمینه پاسخگو باشد.
 
لطف الله سبوحی قائم مقام رگولاتوری نیز در این مراسم گفت: متناسب با تغییرات حوزه ICT، نیازمند تغییر تفکر نظارتی هستیم و باید تلاش کنیم تا با تعامل سازنده‌تر با دارندگان پروانه رفتار حرفه‌ای تری در حوزه نظارت داشته باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.