تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 1, 2016
10:24 یکشنبه، 12ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77232

پست بازار الکترونیک راه اندازی کرد

سامانه جدید بازار شرکت پست با هدف ساماندهی فروشگاه های اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت راه اندازی شد.
 
مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات این شرکت با بیان اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد جهت رونق کسب و کار سازمان های دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر سود و درآمد آنها به شمار می رود، اظهار کرد: به همین منظور شرکت پست نیز با مشاهده وضعیت فروشگاه‌های اینترنتی کشور با هدف نظارت و ساماندهی فروشگاه های فعال، کاهش هزینه‌ها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان و ذی نفعان اقدام به بازنویسی و طراحی مجدد سامانه بازار الکترونیک با امکانات جدید نموده است.
 
وی افزود: در نسخه جدید بازار الکترونیک تلاش گردیده با ایجاد فضایی امن، زمینه فعالیت هر چه بهتر و مناسب تر در عرصه خرید و فروش اینترنتی برای آحاد مردم و صاحبان کسب و کار فراهم گردد.
ادبی فرد با اشاره به این که سامانه بازنویسی شده دارای امکانات متعدد و جدیدی است، گفت: سرعت بارگذاری صفحات به طور چشمگیری در مقایسه با سامانه قبلی بازار افزایش یافته است.
 
او گفت: امکان جستجوی پیشرفته، نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد دو بعدی، ارسال پیامک و پست الکترونیک به خریداران در لحظه خرید و کامل شدن سفارش از دیگر امکانات تعبیه شده بازار الکترونیک است.
 
وی با بیان اینکه پنل مربوط به فروشگاه های طرف قرارداد بازنویسی کامل گردیده عنوان کرد: قالب جدید طراحی شده واکنش گرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت کامل داشته؛ به گونه ای که نمایش آن ظاهری متفاوت و مناسب را داراست.                                                                            
 
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پست با بیان اینکه این سامانه به نشانی ebazar.post.ir قابل دسترسی است اظهار امیدواری کرد: این سامانه جدید بتواند نیازهای مشتریان و کاربران را مرتفع نموده و گامی موثر در جهت توسعه تجارت الکترونیک کشور باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.