اپراتورها

تلفن همراه

May 4, 2016
19:49 چهارشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77291

ارائه یک بسته ویژه اینترنت توسط همراه اول

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشترکین اقدامات ویژه‌ ای در بسته‌ های اینترنتی خود انجام داده است.
با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه این اپراتور، از این پس بدون تغییر در قیمت بسته‌های آلفا+ محدودیت سرعت Mbps۸ حذف می‌شود و مشترکان با خرید این بسته‌ ها می‌توانند از سرعت بدون مرز بهره ببرند.
 
بر این اساس، از این پس محدودیت سرعت بسته‌های آلفا+ به طور کلی برداشته شده و مشترکین می‌توانند از نهایت سرعت ممکن در شبکه ۳G و ۴G بدون هیچ محدودیتی بهره ببرند. در همین راستا و با هدف ارتقای تجربه مشترکین، بسته‌ آلفا ماهانه به انتخاب مشترک با یک بسته ماهانه با سرعت بدون مرز جایگزین می‌شود.
 
از سوی دیگر، مشترکینی که هم اکنون بسته آلفا ماهانه دارند، قبل از اتمام زمان یا حجم بسته، پیامی برای انتخاب  بسته جایگزین دریافت می‌کنند که می‌توانند با پاسخ به آن، بسته مطلوب خود را انتخاب و رزرو کنند. بسته پیش‌فرض جایگزین این بسته، بسته آلفا+ دو گیگابایتی (۱ گیگ روزانه + ۱ گیگ شبانه)  با همان قیمت اما با سرعت بدون مرز است. همچنین مشترکینی که به حجم بیشتری نیاز دارند می‌توانند با ارسال کد بسته مورد نظر، بسته دلخواه خود را انتخاب کنند تا بسته مذکور رزرو و بعد از اتمام بسته فعلی، برایشان فعال شود.
به موازات این تغییرات، این اپراتور اقدام به عرضه یک بسته جدید با عنوان «بسته چهار گیگابایتی (۲ گیگ روزانه + ۲ گیگ شبانه) ویژه با شرایط»  کرده است که دارای تخفیف ویژه برای مشترکین وفادار است.
 
این بسته آلفاپلاس  دارای ارزش واقعی ۱۵ هزار تومان است که برای مدت محدود با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.