بازار سرمایه

May 6, 2016
16:42 جمعه، 17ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77321

صکوک رایتل در کسری از ثانیه جذب بورس شد

امروز ۱۴ اردیبهشت ماه صکوک اجاره رایتل (صایتل ۹۰۲) با توجه به استقبال سرمایه گذاران در کسری از ثانیه به فروش رسید .
پذیره نویسی صکوک اجاره رایتل به منظور تأمین مالی بخشی از منابع مورد نیاز خرید تجهیزات و سایر هزینه های مربوط به راه اندازی سایت های مخابراتی پس از درج در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی طی روز جاری در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد و با توجه به استقبال سرمایه گذاران در کسری از ثانیه به فروش رسید .
 
در مراسم عرضه این اوراق که با حضور دکتر قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس همراه با مدیران شرکت های تامین سرمایه امین و رایتل برگزار شد، خبر از برنامه ریزی رایتل برای عرضه 10 درصد از سهام این شرکت تا پایان سال جاری در بورس داده شد.
 
براساس این گزارش، 2 میلیون ورقه از این اوراق به ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال، به ارزش کل 2000 میلیارد ریال توسط 529 کد معاملاتی خریداری شد.
 
یادآوری می شود این اوراق با سر رسید 4 ساله با نرخ سود ۲۱ درصدی به صورت روز شمار بوده و سود آن ماهانه پرداخت می شود.
 
همچنین متعهد پذیره نویس و بازارگردان این اوراق 2000 میلیارد ریالی، شرکت تامین سرمایه امین و ضامن؛ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معرفی شده اند.
 
شایان ذکر است معاملات دست دوم صکوک اجاره رایتل (صایتل 902) نیز در بازار اوراق بدهی بورس تهران انجام می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.