تلفن همراه

گوشی

May 10, 2016
13:35 سه شنبه، 21ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77417

تصویر پنل جلویی موتو اکس 4 به بیرون درز کرد؛ آیا این موبایل از نمایشگر نشکن بهره می برد؟

جدیدترین تصویر از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس نیز امروز به فضای مجازی راه یافت. همانطور که در عکس می بینید اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است و حالا براساس جدیدترین شایعات، نمایشگر AMOLED این موبایل به لطف بهره مندی از تکنولوژی ShatterShield موتورولا در برابر ضربه مقاوم بوده و نشکن است.
 
اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که این تکنولوژی پیشتر در موبایل DROID Turbo 2 این شرکت به کار گرفته شده بود.
 
 
روز گذشته نیز چندین تصویر تازه از یک محصول جدید در دست ساخت با برند موتورولا به دست آمده که تصور می شود به تلفن هوشمند موتو اکس 4 تعلق داشته باشند و البته عکس مربوط به دستگاهی با برند DROID که قرار است از طریق ورایزن عرضه گردد.
 
رندر موبایل دوم شباهت بسیار زیادی به تصاویر تلفن هوشمند موتو اکس 4 دارد و احتمالا بادیدن آن به یاد تصویر DROID MAXX 2 افتاده اید که سال گذشته در فضای مجازی منتشر گردید و بعدا مشخص شد که به تلفن هوشمند موتو اکس پلی موتورولا تعلق دارد که قرار شده توسط ورایزن عرضه گردد.
 
در پایان لازم است اضافه نماییم که تلفن های هوشمند موتو G4 پلاس و موتو جی قرار است در تاریخ 17 ماه می (28 اردیبهشت) در جریان یک رویداد رسانه ای متعلق به موتورولا معرفی شوند و برپایه برخی گمانه زنی ها موبایل موتو اکس 4 نیز روز سوم شهریور ماه از راه می رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.