رگولاتوری

May 18, 2016
18:34 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77584

مدیرعامل سابق زیرساخت مطرح کرد: پیشنهاد ایجاد معاونت جدید در وزارت ارتباطات برای USO

مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات زیر ساخت در مراسم تودیع خود گفت: اولین حکم کاری و آخرینش را از محمود واعظی گرفتم و خوشحالم که در تمامی شرایط سخت از عهده مأموریت‌هایم برآمدم.
 
محمود خسروی بعد از 35 سال خدمت در حوزه ارتباطات کشور با مراسم تودیع و معارفه امروز وزارت ارتباطات برای سمت مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت، رسما بازنشسته شد.
 
مدیر عامل پیشین شرکت ارتباطات زیرساخت به بخشی از فعالیت‌هایش در دوره جوانی پرداخت و گفت: کارم را از مرکز کنترل فرکانس مشهد آغاز کردم و در زمان دفاع مقدس با درخواست خودم به مأموریت جهادی شش ماهه‌ای در مخابرات کردستان رفتم؛ دو ماه از آن مأموریت نگذشته بود که محمود واعظی -مدیر عامل وقت مخابرات- حکم مدیریت آنجا را برای من زد.
 
وی افزود: نکته جالب در این است که اولین  احکام کاری و بازنشستگی‌ام را از محمود واعظی گرفتم. خوشحالم که در این مدت زمان 35 ساله توانستم علیرغم تمامی شرایط سخت ماموریت‌هایم را از مناطق سخت تا مدیریت زیرساخت به خوبی انجام دهم.
 
او خاطر نشان کرد: سال 61 که در کردستان مسئولیت گرفتم همچنان برخی مناطق پاکسازی نشده و حتی خطر کمین وجود داشت. تنها دو شهر سقز و سنندج در آن زمان دارای خط تلفن بودند و شهرهای بزرگ بیجار، کامیاران، مریوان و بانه تلفن نداشتند.
 
خسروی ابراز کرد: نگاه‌های ویژه آقای واعظی به کردستان باعث شد تمامی نیازهای ما در اسرع وقت رسیدگی شود و کار توسعه با سرعت پیش رود.
 
معاون سابق وزیر ارتباطات با بیان اینکه مدتی هم در مخابرات مازندران مسئولیت داشتم، گفت: حدود سال‌های 76 بود که علی‌رغم اختصاص فضا – ساختمان و همچنین فروش فیش تلفن، ارتباطی وصل نشده بود اما شرایط را با همکاری و اتحاد اهالی شهر و روستا سامان دادیم.
 
وی با ارائه پیشنهادی جهت تسریع در امر ارتباط رسانی به روستاها گفت: یک معاونت باید برای طرح USO در وزارت ارتباطات یا رگولاتوری شکل گیرد تا به این امور رسیدگی کند.
 
او ادامه داد: تمامی این تجارب چند ساله در مدیریت شرکت مخابرات تهران به کارم آمد و بعد از آن هم ساختار رگولاتوری وزارت ارتباطات را شکل دادم.
 
خسروی خاطر نشان کرد: بعد از رگولاتوری، به شرکت ارتباطات زیرساخت آمدم و تا الان که خدمت شما هستم، در این پست ماندم.
 
معاون پیشین وزیر ارتباطات با اشاره به تصویب ماده واحده برای بازگشت درآمدهای وزارت ارتباطات به این وزارتخانه جهت سرمایه‌گذاری در امور زیرساختی، گفت: این موضوع اقدام قابل توجه وزیر ارتباطات بود که باعث شد ظرف دو سال بالغ بر 2000 میلیارد تومان در بخش تزریق شود.
 
وی با بیان اینکه گرفتن نمره 20 از وزیر ارتباطات کار سختی است، گفت: در زمان واگذاری مخابرات بسیاری از کارمندان زیرساخت تأسف خوردند که همکاران سابق‌شان با افزایش حقوق و تسهیلات مواجه شدند اما خوشحالم که امروز همه کارمندان شرکت زیرساخت به اینکه زیرساختی هستند، افتخار می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.