بازی

فناوری اطلاعات

May 25, 2016
14:28 چهارشنبه، 5ام خردادماه 1395
کد خبر: 77689

کلش آف کلنز با انبوهی از نیروهای جدید و افزودن زبان فارسی آپدیت شد

بایستی بازی کلش آف کلنز را محبوب‌ترین بازی استراتژیک در کشورمان (و شاید دنیا) دانست که طرفداران ویژه‌ای دارد. حال این بازی، دقایقی پیش یک آپدیت بزرگ دریافت کرد و نیرهای جدید به همراه زبان فارسی به آن افزوده شد. در ادامه به اصلی‌ترین تغییرات در این به‌روز رسانی نگاهی می‌اندازیم.
 
 
۱- بچه اژدها (Baby Dragon)
این نیروی جدید که از تاون هال ۹ به بعد قابل دسترس است، نسبت به دراگون اصلی کوچک‌تر بوده و در مقابل فضا و اکسیر کم‌تری را نیاز دارد. به طور حتم ورود این بچه اژدها، می‌تواند تغییرات زیادی در استراتژی‌های اتک زدن از طریق هوا ایجاد کند. جالب است بدانید که این نیرو پس از ۴ سال به بخش سرباز سازی اکسیر افزوده شده است.
 
۲- معدنچی (Miner)
اگر اهل بازی کلش رویال باشید، احتمالا با این نیرو آشنا هستید و به نظر می‌رسد که کلش آف کلنز آن را از بازی دیگر به عاریه گرفته باشد. این معدنچی، دارای حرکت متفاوتی نسبت به سایر نیروها بوده و می‌تواند از زیر زمین، بدون آنکه مورد اصابت نیروهای دفاعی قرار بگیرد، حرکت کرده و به قلب نیروهای حریف بزند. این نیرو تا زمانی که از زیر زمین خارج نشود، قادر به حمله نیست اما اسپل‌ها در هر حالتی روی آن تاثیر دارند. این نیروی جدید در تاون هال ۱۰ قابل دسترس است.
 
۳- طلسم اسکلت‌ (Skeleton Spell)
این اسپل که در تاون هال ۹ قابل دسترس است، دسته‌ای از اسکلت‌ها را در هر کجای نبرد که بخواهید، فراخوانی می‌کند، عملکردی که با سایر اسپل‌های دارک متفاوت بوده و بر قدرت تهاجمی کاربر می‌افزاید.
 
۴- طلسم شبیه‌سازی (Clone Spell)
این اسپل نقش کپی کننده نیروهای شما را بازی می‌کند. به شکلی که در دایره ایجاد شده، نیروهایی شبیه به آنچه در ارتش شما وجود دارد ساخته شده و برای مدت محدودی، به آن‌ها کمک می‌کنند.
 
۵- افزوده شدن زبان پارسی
شاید این تغییر بیشتر از هرچیزی برای ایرانیان مهم باشد، موردی که پس از چندین سال سرانجام محقق شد و بعد از امکان خرید ریالی جم‌ها، حال سوپر سل زبان پارسی را نیز به صورت رسمی به بازی افزود تا ایرانیان ارتباط بهتری با آن برقرار کنند.
 
۶- امکان نبرد دوستانه
از این به بعد شما می‌توانید با سایر افراد در کلن خودتان به مبارزه بپردازید. در این مبارزه، هیچ نیرویی تلف نمی‌شود و نیاز به خرج کردن طلا و اکسیر نیز ندارید (و البته چیزی هم به‌دست نمی‌آورید). این نبردها، بهترین روش برای محک زدن توان دفاعی و از سوی دیگر، بررسی قدرت تهاجمی شماست.
 
۷- سایر تغییرات
در تاون هال لول ۱۱، امکان ارتقای توپ‌ها (Canon) به لول ۱۴ فراهم شده است
لاوا هوند در تاون هال ۱۱ به لول ۴ ارتقا داده می‌شود
بالون به لول ۷ ارتقا می‌یابد (تاون هال ۱۱)
نیروی Bowlers که طرفداران زیادی نداشت، فضای اشغال شده آن‌ها به ۶ خانه کاهش یافته است
مدل گفتگو و چت تغییر یافته است
امکان دادن نیرو و اسپل به کاربر دیگر، حتی اگر اردوگاه شما با نیروهای دیگری پر شده است
مشاهده افرادی که به صورت زنده مشغول تماشای یک نبرد هستند، فراهم شده است
و …
 
در تصویر زیر، اصلی‌ترین تغییرات به زبان فارسی و از طرف سوپرسل را مشاهده می‌کنید.
 
 
با این تغییرات ایجاد شده، به طور حتم بازی در نبردها و استراتژی حملات دچار تغییرات عمده‌ای می‌شود. آیا شما یک کلش باز هستید؟ اگر این بازی را دوست دارید، تا چه این آپدیت جدید شما را هیجان زده کرده است؟ نظرات خودتان را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.