بازی

فناوری اطلاعات

June 1, 2016
11:23 چهارشنبه، 12ام خردادماه 1395
کد خبر: 77767

تاریخ عرضه‌ Resident Evil 5 برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص شد

شرکت کپکام اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان «رزیدنت اویل 5» (Resident Evil 5) در تاریخ 8 تیر ماه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.
 
بازی رزیدنت اویل 5 در تاریخ 8 تیر ماه برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شود.
این نسخه‌ی جدید با وضوح تصویر 1080p عرضه می‌شود و براساس گفته‌های کپکام فریم‌ریت آن بیشتر از فریم‌ریت نسخه‌ی عرضه شده برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 خواهد بود. همچنین تمام مضامین اضافی که برای این عنوان عرضه شده هم در نسخه‌ی بازسازی شده وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سناریوی No Mercy اشاره کرد که قبلا تنها برای PC عرضه شده بود.
 
همچنین یک سناریوی جدید برای این نسخه در نظر گرفته شده که The Mercenaries Unlimited نام دارد. این مود ترکیبی از دو سناریوی The Mercenaries و The Mercenaries Reunion به وجود آمده است. این قسمت از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل در حالی برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شوند که چند ماه پیش هم نسخه‌ی بازسازی شده‌ی رزیدنت اویل 6 هم برای این پلتفرم‌های منتشر شده بود.
 
شرکت کپکام در چند سال گذشته نسخه‌های بازسازی شده‌ی مختلفی از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل را عرضه کرده بود که از بین آن‌ها می‌توان به رزیدنت اویل 1 و رزیدنت اویل زیرو اشاره کرد. حتی این شرکت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل 2 را هم در دست ساخت دارد.
 
البته چند وقت پیش کپکام به این موضوع اشاره کرده که در حال ساخت یک قسمت بزرگ از دنیای رزیدنت اویل است. احتمال می‌رود که این شرکت در حال ساخت قسمت هفتم این مجموعه بازی‌ها باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.