باندپهن

باندپهن ثابت

June 1, 2016
16:26 چهارشنبه، 12ام خردادماه 1395
کد خبر: 77782

مالک مخابرات، آزمایشگاه سلامت الکترونیکی ایجاد کرد

پس از افتتاح مرکز تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته، با حضور قایم مقام مدیرعامل انیستیتو تحقیقات و فناوری ETRI، آزمایشگاه تخصصی سلامت الکترونیکی مبتنی بر فناوری اینترنت چیزها (Internet of Things)IOT نیز راه اندازی شد.
 
شرکت سلامت الکترونیکی برکت از زیر مجموعه های شرکت توسعه اعتماد مبین با توجه به مجوز اپراتوری سلامت الکترونیک، با همکاری ETRIآزمایشگاه تخصصی سلامت الکترونیکی را مبتنی بر فناوری اینترنت چیزها (Internet of Things)IOT را ایجاد می کند.
 
این مرکز پیش از این با راه اندازی مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی فیمابین و با امضای تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه اعتماد مبین و انستیتو تحقیقات و فناوری کشورکره جنوبی (ETRI) زمینه مساعدی در این خصوص به وجود آمده بود.مرکز تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی در زمینه های فناوری های مخابراتی، فناوری های هوشمند، فناوری های اطلاعاتی و محاسباتی و سلامت الکترونیکی در ایران فعالیت خواهد کرد و فعالیت های این مرکز با سرمایه گذاری مشترک ایران و کره جنوبی انجام می پذیرد.
 
همچنین در حاشیه پنجمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری، چندین توافقنامه بین شرکت های کره ای، بلاروس، روسی و یونانی با شرکت سلامت الکترونیکی برکت جهت توسعه خدمات سلامت الکترونیکی در شرق آسیا و شرق آفریقا به امضا رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.