اپراتورها

تلفن همراه

June 8, 2016
7:44 چهارشنبه، 19ام خردادماه 1395
کد خبر: 77896

سیم کارت های دایمی همراه اول ارزشمندتر شدند

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد:همراه اول در طرح اعتباردهی به مشترکان دایمی، سقف میان دوره برخی از این مشترکان را افزایش داد.
 
در طرح اعتبار دهی، سقف قطع میاندوره برخی از مشترکان دائمی بر اساس ارزش شماره تلفن همراه، میزان خوش حسابی، مبلغ قبوض پرداختی و مدت زمان حضور در همراه اول، افزایش یافته و پیامک اطلاع رسانی آن از طریق سرشماره 9810+ برای آنها ارسال شده است.
 
در ادامه گزارش آمده است، تا قبل از اجرای این طرح، این دسته از مشترکان فقط بر اساس میزان ودیعه شان مشمول دریافت پیامک اخطار و در نهایت قطع یکطرفه میان دوره می شدند که باعث تکدر خاطر شده بود. 
پس از اجرای طرح، سقف قطع میان دوره این گروه از مشترکان از 200 هزار ریال تا 10 میلیون ریال افزوده شده و به سقف اعتبار ودیعه آنها اضافه شده، به عبارت دیگر افزایش سقف قطع میان دوره به ازای هر مشترک متفاوت و منحصر بفرد است. 
 
مزایای این طرح برای مشترکان دایمی که از سرویس رومینگ بین الملل استفاده می کنند بیشتر است، زیرا به طور عمده این دسته از مشترکان به علت مسافرت به خارج از کشور، با قطع میان دوره مواجه می شدند. 
این طرح به صورت مرحله ای برای سایر مشترکان دایمی اجرا خواهد شد و مشمولان طرح از طریق پیامک از میزان افزایش اعتبار خود مطلع خواهند شد.
 
اطلاع رسانی به مشترکان مشمول این طرح از طریق ارسال پیامک از سرشماره 9810+ انجام می شود.
مشترک در صورت تمایل نداشتن به برخورداری از این امتیاز ویژه می توانند عدد 117 را به سرشماره 9810+ ارسال و یا کد # 117*10* را شماره گیری کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.