بازی

فناوری اطلاعات

June 13, 2016
15:29 دوشنبه، 24ام خردادماه 1395
کد خبر: 77945

دومین بازی اندرویدی نهاجا رونمایی می‌شود

دومین بازی اندرویدی ساخت متخصصان مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
 
در این بازی اندرویدی که به سبک shoot’em up طراحی شده است، بازیکن در نقش خلبان نیروی هوایی ارتش در مأموریت های مختلف نهاجا در طول دفاع مقدس حاضر می شود.
 
انجام مأموریت‌‌های حمله به اهداف زمینی، هوایی، پادگان‌ها و پایگاه های نظامی، اسکورت نفت کش ها و نابودی دشمن بعثی از جمله جذابیت‌های این بازی اندرویدی است.
 
همچنین بازسازی عملیات های بزرگی همچون انتقام  و حمله به پایگاه های هوایی الولید (H3)  با بهره گیری از خاطرات ثبت شده خلبانان جان بر کف نیروی هوایی ارتش از جمله مراحل پیش بینی شده در این پروژه است.
 
این بازی 10 مرحله ای پس از ساخت از طریق فروشگاه های دیجیتالی عرضه می‌شود.
 
پیش بینی می شود این بازی که با بهره گیری از تخصص کارکنان وظیفه و مدیریت و نظارت معاونت تبلیغات و روابط عمومی نهاجا طراحی و ساخته می شود در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.
 
مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا،  اخیرا اولین  محصول خود را  با عنوان بازی 2 بعدی  "شکارچی"  که به سبک پازل و در بیش از 60 مرحله  ویژه پلتفرم های  PC و اندروید بود را طراحی و در فروشگاه های دیجیتالی کافه بازار عرضه کرد که جزو برترین بازی های این شبکه شناخته شد.
 
گفتنی است، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش،  امروز با حضور در مرکز ساخت بازی‌های رایانه ای این نیرو از مراحل طراحی و ساخت این بازی بازدید کرد.
 
وی در حاشیه این بازدید گفت: اقدام ارزشمندی است و بسیار خوشحالیم که از این طریق بتوانیم  جوانان و نوجوانان را با ایثارگری های نیروهای مسلح، بویژه رشادت های خلبانان و کارکنان فنی نیروی هوایی  در 8 سال دفاع مقدس آشنا کنیم.
 
امیر برخور افزود: ساخت بازی شکارچی تجربه خوبی بود و مورد استقبال جوانان هم واقع شد و امیدواریم با بهره گیری از آن تجارب و نظرات مردمی کمبودها و نواقص آن را درمحصولات آتی مرتفع کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.