اپراتورها

تلفن همراه

June 17, 2016
17:02 جمعه، 28ام خردادماه 1395
کد خبر: 77984

روابط عمومی مخابرات خبر داد: خسارت انفجار لوله گاز به شبکه مخابرات/رفع اختلالات موبایل تا فردا

درپی بروز قطعی و اختلال شبکه مخابرات در منطقه شهران تهران به دلیل انفجار لوله گاز، مدیر روابط عمومی مخابرات تهران، از رفع مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول دراین منطقه تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
 
محمدرضا بیدخام در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه به دلیل این سانحه، بالغ بر ۵۵ هزار خط تلفن ثابت در مرکز شهید کاظمیان در منطقه شمال غرب تهران مختل شده است اظهار داشت: حجم خسارت وارد آمده به شبکه انتقال فیبر مخابرات، بالا و قابل توجه است که تا زمان رفع مشکل، نمی توان زمان مشخصی را برای بازگرداندن ارتباط تلفنی مشترکان در این منطقه اعلام کرد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مشترکان تلفن ثابت، ارتباط مشترکان همراه اول در این منطقه نیز دچار مشکل شده است اضافه کرد: پیش بینی می شود که ظرف ۲۴ ساعت آینده بتوانیم مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول را رفع کنیم.
 
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران افزود: البته با تمهیدات درنظر گرفته شده، مشترکان همراه اول می توانند از طریق ارتباط رومینگ به شبکه ایرانسل و رایتل، متصل شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: به محض اجازه ورود به منطقه، عملیات بازسازی شبکه فیبر مخابرات آغاز می شود.
 
بامداد امروز جمعه، لوله گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران در محل حفر تونل مترو دچار انفجار شد. در پی این انفجار، خطوط انتقال فیبرنوری مرکز شهید کاظمیان مخابرات استان تهران دچار قطعی شده است.
 
در این زمینه اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای با اعلام اختلال مشترکان در این منطقه که از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز جمعه ۲۸ خردادماه رخ داده است، ضمن عذرخواهی از مشترکان، اعلام کرد: به محض صدور مجوز ورود از سوی نیروهای امدادی و انتظامی به منطقه، اقدامات فنی لازم برای رفع قطعی، اجرا می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.