سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 17, 2016
21:15 جمعه، 28ام خردادماه 1395
کد خبر: 77987

ایسوس طی مراسمی از کارت گرافیک های سری ROG STRIX خود رونمایی کرد

سه شنبه 25 اردیبهشت، شرکت ایسوس از آخرین محصولات خود در هتل طوبی تهران به طور رسمی رونمایی کرد. در این مراسم، جدیدترین سری کارت های گرافیکی سری ROG STRIX و آخرین مدل مادربوردهای چیپ ست X99 با پشتیبانی از پردازنده های جدید اینتل Core i7 Broadwell-E که در نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی شده بود، در ایران هم رسماً رونمایی گردید.
 
0001.jpg
در این سمینار اختصاصی جمع محدودی از اصحاب رسانه، کاربران حرفه ای و نمایندگان فروش ایسوس دعوت شده بودند. قبل از اجرای رسمی مراسم، بازدیدکنندگان با جدید ترین محصولات شرکت ایسوس از نزدیک آشنا شدند و از قابلیت های این محصولات دیدن کردند.
 
در ابتدای شروع مراسم، جناب آقای حسام ریاضی، مدیر توسعه بازار ایران، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، به توضیحاتی در مورد شرکت پیشینه شرکت ایسوس پرداختند و در ادامه نیز سعید مسلمی، از بخش فنی تیم مارکتینگ، به توضیحاتی در مورد سری جدید کارت های گرافیکی ایسوس به ارائه مطالب پرداختند.
 
پس از توضیحاتی در مورد نسل جدید و تفاوت های آن با نسل قبلی، ویژگی های مهم تراشه پاسکال مورد بحث قرار گرفت. ارائه مطالب با توضیحاتی در مورد خنک کننده کارت های گرافیکی سری ROG STRIX همراه شد. ساختار لوله های حرارتی، نحوه انتقال و دفع حرارت تراشه، طراحی لبه دار فن های ابداعی ایسوس مورد بحث قرار گرفت.
 
سپس توضیحات در مورد ویژگی های خاص خط تولید اختصاصی و تمام خودکار Auto Extrme ادامه یافت. توضیحات فنی و نحوه عملکرد مدار تغذیه مجهز به قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II پایان بخش قسمت فنی اجزای کارت های گرافیکی ایسوس بود.
 
در بخش بعدی نیز ویژگی های کاربردی کارت های گرافیکی سری ROG STRIX بیان شد. FanConnect ایسوس برای نخستین بار در کارت های گرافیکی سری 10 شرکت nVIDIA برای مدیریت هرچه بهتر دمای سیستم به صورت دو هدر 4 پینی مجزا بر روی کارت گرافیک نهادینه شده است. ایسوس رابط HDMI اختصاصی برای استفاده از فناوری واقعیت مجازی به این سری از کارتهای گرافیکی خود اضافه کرده است. ویژگیRGB Aura به همراه طراحی ماژولار لبه بیرونی خنک کننده ظاهری خاص و جذاب به سیستم می بخشد. همچنین به توضیحاتی کامل در مورد نرم افزار محبوب GPU Tweak II پرداخته شد و ویژگی های بهینه سازی سیستم برای بازی به صورت مفصل شرح گردید.
 
در بخش پایانی نیز، مادربوردهای سری X99 سازگار با آخرین سری پردازنده Core i7 معرفی و رونمایی شد و در مورد ویژگی های اصلی این سری نیز به صورت اجمالی توضیحاتی داده شد. در انتهای هر بخش نیز با پرسش سوالات متعدد، جایزه ای به حاضرین اعطا می گردید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.