رگولاتوری

June 26, 2016
13:31 یکشنبه، 6ام تیرماه 1395
کد خبر: 78115

جهرمی: شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند

شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.
 
محمد جواد جهرمی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در  جلسه ارتباطات بین الملل معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه و معارفه جمعی از مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت  سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود:  درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم  و علاوه بر پاسخگویی  به مشکلات ، رضایتشان  را جلب و از آنان قدردانی کنیم.
 
وی تصریح کرد: انتظاربنده در این چارچوب این است که ما بایستیSLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان  را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب  بپردازیم.
 
 مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  اضافه کرد : باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند .
 
جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت  وامروز انتظارات  از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت:در سال 88 پهنای باند 13 گیگ با سه میلیون کاربر بود  که خرداد 92 به چهارو نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است ،اما یکباره در سال 92  با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که  این فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد  که خوشبختانه   بخش توسعه ، نگهداری شرکت  از این آزمون سربلند بیرون آمد .
 
معاون وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: این دستاورد تلاش  شما بود  که وقت گذاشتید تا سرویس خوب و با ارزش به مردم ارایه  شود، تکلیف ما توسعه شبکه ملی اطلاعات است و یکی از سرویس های این  شبکه اینترنت است که  با نظارت دقیق تر  کیفیت سرویس ها بهتر می شود و ما برای رسیدن به این مهم  نیازمند یک آغاز مجدد به سمت هدف بزرگتر هستیم که  لازمه آن آوردن نیروهای تازه نفس با کار جدید و ایده های جدید به این سمت است  و ما برای این کار نیاز به تحول و اصلاح فرآیندها در دیتا داریم .
 
در آغاز مراسم اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با تقدیر از مدیران  سابق و خوشامد گویی  به مدیران جدید این حوزه گفت : ما برنامه هایی برای تعدیل ساختار معاونت  و ساماندهی  امور مشتریان داشتیم و این تغییرات در راستای ساماندهی ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت است.
 
وی در ادامه گفت: این افتخار است که امروز همه مسئولان کشور اعتقاد راسخ دارندکه حوزه ICT پیشران و موتور محرکه توسعه در کشور است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.