تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 5, 2016
11:18 سه شنبه، 15ام تیرماه 1395
کد خبر: 78238

قابلیت Night Shift به تمام محصولات اپل اضافه می‌شود

ویژگی Night Shift از چند ماه پیش برای آیفون و آپید عرضه شد. این ویژگی باعث می‌شد کاربرانی که شب‌ها و در هنگام خواب با گوشی یا تبلت خودشان کار می‌کردند، دچار اختلال خواب نشوند و همچنین چشم‌های آن‌ها آسیب کمتری ببیند. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی آن‌قدر محبوب شده که اپل قصد دارد آن را به تمام محصولات خودش اضافه کند.
 
اپل می‌خواهد ویژگی Night Shift را به تمام محصولاتی که تولید می‌کند، اضافه کند. این ویژگی نور آبی صفحه نمایش را کم می‌کند و موجب می‌شود کاربران راحت‌تر بخوابند.
اپل به‌تازگی پتنتی ثبت کرده که به واسطه‌ی آن قابلیت Night Shift به خودروها هم اضافه خواهد شد و به همین دلیل احتمال می‌رود که این ویژگی یا در خودروی اپل یا در اپلیکیشن CarPlay یا هردوی آن‌ها قرار بگیرد. همچنین بعید نیست که از Night Shift‌ در اپل واچ، iMac یا حتی تلویزیون‌های مختلف هم استفاده شود. در حقیقت این ویژگی در هر دستگاهی که اپل قصد ساختن آن‌ها را دارد، قرار خواهد گرفت.
 
قابلیت Night Shift باعث می‌شود نور آبی که از صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف تولید می‌شود، کاهش پیدا کند و به این صورت کاربران راحت‌تر می‌خوابند. در حالی که اپل در حال گسترش دادن این قابلیت روی پلتفرم‌های خودش است، توسعه‌دهندگان اندرویدی هم این ویژگی را به محصولات خودشان اضافه کرده‌اند. این ویژگی قرار است به صورت پیش فرض روی اندروید ۷ وجود داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.