تلفن همراه

گوشی

July 10, 2016
15:00 یکشنبه، 20ام تیرماه 1395
کد خبر: 78286

اتمام حجت دادستانی با علاءالدین

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت تخریب پاساژ علاءالدین توضیحاتی را ارائه کرد.
 
ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت تخریب پاساژ علاءالدین با بیان اینکه در  اوایل تیرماه سالجاری، دیداری به تورک معاون دادستان تهران داشتیم، گفت: در این جلسه، معاون دادستان از صاحب پاساژ علاءالدین خواست تا برنامه سه ماه‌ای برای تخریب طبقات اضافه ارئه کند؛ چراکه نباید تخریب به پی ساختمان آسیب برساند و باید براساس یک برنامه منظم و حساب شده این تخریب صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه با وجود تاکید معاون دادستان مبنی بر ارائه برنامه سه ماهه، مالک پاساژ برنامه‌ای چهار ماهه برای تخریب ارائه کرد، افزود: دادستان این برنامه چهار ماهه تخریب را نپذیرفت و تاکید کرد تا اوایل مهرماه باید کار تخریب پایان یابد.
 
قناعتی با بیان اینکه فرصت مالک پاساژ برای تخریب از تیرماه آغاز و تا مهرماه باید تخریب طبقات اضافه به اتمام برسد، گفت: همزمان معاون دادستان، از شهردار منطقه 11  خواسته تا با انتخاب پیمانکار مناسب  بر تخریب نظارت کند و اگر براساس برنامه زمان‌بندی شده تخریب انجام نشد با حکم دادستانی شهرداری وارد شده و تخریب را انجام می‌دهد!
 
وی با بیان اینکه تخریب براساس یک برنامه زمان‌بندی شده پیش خواهد رفت، گفت: به نظر نمی‌رسد مالک پاساژ تاکنون اقدامی برای تخریب انجام داده باشد و بر همین اساس از دادستان خواهیم خواست تا ضمن بازدید از این پاساژ در جریان روند تخریب قرار گرفته و در صورت مقاومت مالک برای تخریب، معاون دادستان دستور دیگری را صادر کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.