اپراتورها

تلفن همراه

July 12, 2016
20:07 سه شنبه، 22ام تیرماه 1395
کد خبر: 78306

راه اندازی مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل

مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل در راستای افزایش رضایت و پاسخگویی به این دسته از مشترکین راه اندازی شد.
 
با راه اندازی این مرکز، آن دسته از مشترکین رایتل که از خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده می‌کنند، می توانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکزتماس بهره‌ مند شوند.
 
از جمله این مزایا پاسخگو بودن به درخواست­‌ها و مشکلات مشترکین در کوتاهترین زمان ممکن است، بر این اساس مشترکین سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آن­ها به صف مجزایی هدایت خواهد شد.
 
فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژه مشترکین عادی می باشد و با تعریف متفاوتی از سطح ارایه خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آن­‌ها رسیدگی خواهد شد.
 
همچنین خدمت رسانی به مشترکین سرویس­‌ها و خدمات سازمانی به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت خواهد پذیرفت. بنابراین مشترکین می توانند با اطمینان خاطر از سرویس­‌ها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا و یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویس­‌ها به صورت شبانه روزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.
 
شایان ذکر است در این مرکز، کارشناسان آموزش دیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکین خواهند بود و می توانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات مشترکین بپردازند. علاوه بر این در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویس‌های سازمانی معرفی خواهند شد و در اسرع وقت راهنمایی­‌ها و مشاوره­‌های تخصصی لازم به آن­‌ها ارایه خواهد شد. 
 
گفتنی است نمایندگان رسمی  معرفی شده از سوی مشترکین سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده مینمایند، می توانند از طریق شماره تلفن 200 از خطوط رایتلی و 09202000000  از سایر خطوط  با این مرکز تماس حاصل نموده و از خدمات ویژه مشترکین سازمانی بهره مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.