تلفن همراه

گوشی

July 28, 2016
8:53 پنجشنبه، 7ام مردادماه 1395
کد خبر: 78581

تصاویر بیشتری از گلکسی نوت 7 با نمایشگر تخت منتشر شد

در حالی که سامسونگ گلکسی نوت 7 دارای نمایشگری با لبه های خمیده است، تصاویری نیز ثابت می کنند که ورژن دیگری از این موبایل با نمایشگر کاملا تخت نیز در دست توسعه است. طی یک ماه اخیر دو بار این شایعات شنیده شد و حالا تصاویر زیر برای سومین بار متوالی مهر تایید بر این مدعا می شوند.
 
 
تصاویر که در وبسایت Weibo مشاهده شدند، فبلتی را نشان می دهد با مشخصات ظاهری گلکسی نوت 7 اما بدون لبه های خمیده. انتظار می رود که این دستگاه به نمایشگر Super AMOLED به ابعاد 5.8 اینچ و رزولوشن 2560 در 1440 مجهز باشد. در ایالات متحده آمریکا و چین، چیپ مجتمع دستگاه اسنپدراگون 820 خواهد بود که یک سی پی یو 4 هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 را شامل می شود.
 
 
در باقی نقاط دنیا، چیپست اگزینوس 8893 با سی پی یو هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 زیر نمایشگر قرار می گیرد. 4 گیگابایت رم و دوربین های 12 و 5 مگاپیکسلی در کنار باتری 3500 میلی آمپری نیز مشخصه های مهم دیگر گلکسی نوت 7 به حساب می آیند.
 
 
اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و اسکنر عنبیه چشم و اثر انگشت نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده اند. هفته پیش ویدیویی را با شما به اشتراک گذاشتیم که از سرعت بالای باز شدن قفل تلفن به وسیله اسکنر عنبیه چشم خبر می دهد.
 
 
انتظار می رود که سه شنبه هفته آینده و در تاریخ 2 آگوست برابر با 12 مرداد ماه، سامسونگ این تلفن ها را در نیویورک آمریکا رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.