تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

August 1, 2016
8:54 دوشنبه، 11ام مردادماه 1395
کد خبر: 78658

قلم گلکسی نوت ۷ سه قابلیت جدید دارد

بر اساس گزارشی که دیروز درباره‌ی گلکسی نوت بعدی سامسونگ منتشر شد، قلم S Pen این گوشی قرار است در مقایسه با مدل‌های قبلی، سه قابلیت‌ جدید داشته باشد. اولین قابلیت قلم گلکسی نوت ۷ یک مترجم است. همانطور که انتظار دارید، می‌توانید قلم را روی هر لغت بگیرید و بدون باز شدن اپ، لغت برای‌تان ترجمه می‌شود. این موضوع می‌تواند در زمان صرفه جویی بسیاری کند.
 
ممکن است حتی بتوانیم زیر آب هم از قلم S Pen استفاده کنیم.
قابلیت دوم قلم S Pen گوشی جدید سامسونگ، بزرگنمایی است. فکر کنیم لازم نباشد تا این قابلیت را توضیح دهیم. اما احتمالا همانطور که حدس زده‌اید، قلم را به روی گوشی شناور می‌گیرید و همه چیز بزرگ می‌شود!
 
قابلیت سوم اضافه شده، کاربردی‌ترین قابلیت از بین هر سه است. قابلیت نیم‌نگاه این امکان را فراهم می‌کند تا با نگه داشتن قلم S Pen روی اپ‌ها، کم و بیش آن‌ها را ببینید و بین اپ‌ها رفت و آمد کنید.
 
شنیده‌ایم که گلکسی نوت ۷ کاملا ضد آب است. ممکن است حتی بتوانیم زیر آب هم از قلم S Pen استفاده کنیم و روی صفحه‌ی گوشی بنویسیم.
 
انتظار داریم مایکروسافت در یکی دو روز آینده، گلکسی نوت ۷ را به صورت رسمی معرفی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.