تلفن همراه

گوشی

August 2, 2016
9:00 سه شنبه، 12ام مردادماه 1395
کد خبر: 78688

تصاویری از جعبه‌ گلکسی نوت ۷ در آستانه‌ معرفی

فقط چند ساعت تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ باقی مانده و اگر تا همین حالا هم نکته‌ای درباره‌ی ظاهر پرچم‌دار جدید سامسونگ ناگفته یا مبهم مانده باشد، با عکس‌های جدیدی که به دست‌مان رسیده، این ابهام رفع می‌شود. عکس‌های جدید، یک مدل طلایی‌رنگ نوت ۷ را داخل و خارج از جعبه نشان می‌دهد.
 
                
 
خوشبختانه عکس‌ها تار و بی‌کیفیت نیستند. جعبه، همان جعبه‌ای است که مشتریان نسخه‌ی خرده‌فروشی دریافت می‌کنند و نوت ۷ هم با هردو لبه‌ی خمیده‌‌اش در عکس‌ها حضور دارد. این دستگاه طلایی‌رنگ شباهت زیادی به گلکسی S7 Edge دارد اما طبعا اندازه‌ی بزرگ‌تری داشته و جعبه‌ی آن هم این‌طور که برمی‌آید ظاهر بهتری دارد.
 
               
 
              
 
به‌هرحال نوت ۷ تا چند ساعت دیگر رونمایی می‌شود و اگر شایعات صحت داشته باشند، پیش‌سفارش این گوشی هم از همین امروز یا فردا شروع می‌شود.
 
طرفداران تولیدات سری نوت سامسونگ مشتاق‌اند که هرچه زودتر اسکنر عنبیه‌ی چشم نوت ۷ مورد آزمایش قرار بگیرد. آیا این روش احراز هویت که در صنعت گوشی‌های تلفن همراه تازه‌وارد است، به همان دقت و سرعتی که وعده‌اش را داده‌اند عمل می‌کند؟ گلکسی نوت ۷ نه‌تنها در این زمینه، بلکه در حوزه‌ی واقعیت مجازی هم برای طرفداران سامسونگ به‌عنوان یک دستگاه آینده‌نگر شناخته شده است؛ نوت ۷ را در بسیاری شایعات سازگارترین دستگاه با نسل دوم هدست واقعیت مجازی سامسونگ با نام New Gear VR معرفی کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.