دوربین

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 2, 2016
10:25 سه شنبه، 12ام مردادماه 1395
کد خبر: 78695

نیکون دوربین ضد ضربه COOLPIX W100 را با ظاهری متفاوت معرفی کرد

همانطور که تایید خواهید کرد، بازار دوربین دیگر گرمی سابق را ندارد و با محبوب شدن هر چه بیشتر تلفن های هوشمند، از جمعیت این ابزارها هم کاسته می شود و اینگونه است که گاها شاهد پیاده سازی طرح های مبتکرانه از سوی تولید کنندگان دوربین هستیم.
نیکون یکی از این شرکت هاست و روز گذشته محصولی به نام  COOLPIX W100 را معرفی کرد که به خاطر طراحی رنگارنگ و متفاوت خود قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران جوان قرار می گیرد و با در نظر داشتن بدنه محکم و ضد ضربه اش، بی شک بهترین گزینه برای استفاده این گروه خواهد بود.
این دوربین طبق اعلام شرکت سازنده بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار دارد و تا عمق 10 متری، ضد آب است و در صورتی که از ارتفاع 1.8 متر از دستتان بیافتد آسیبی نمی بیند. دوربین تازه نیکون همچنین در برابر آب و هوای شدید تا منفی 10 درجه سانتی گراد هم مقاوم است. بدنه دستگاه طراحی گرد و خمیده ای دارد و به همین خاطر دست گرفتنش برای کودکان بسیار ساده خواهد بود.
COOLPIX W100 در قالب چهار رنگ مختلف به بازار عرضه می شود که یکی از آنها منقوش به طرح های دریایی است. علاوه بر آنچه گفته شد، مجموعه ای از امکانات نرم افزاری هم برای این محصول در نظر گرفته شده که موارد چون Add Cartoon Effects یا افزودن افکت های کارتونی را شامل می شود.
جالب است بدانید که روشن کردن این دوربین هم جذابیت های خاص خود را دارد و بسته به زمان روز، تعداد عکس های گرفته شده با آن و برخی فاکتورهای دیگر، پیام خوشامدگویی متفاوتی را برایتان نمایش می دهد.
این دوربین به یک حسگر 13.2 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x مجهز شده که البته با استفاده از لنز  Dynamic Fine Zoom می توانید آن را تا 6x افزایش دهید. گفتنی است که محصول یاد شده با استفاده از سرویس SnapBridge نیکون و از طریق بلوتوث قادر است با دستگاه های موبایل شما ارتباط برقرار کند.
از دیگر قابلیت های درنظر گرفته شده برای این محصول می توان به Underwater Face Framing اشاره نمود که به صورت خودکار از صورت سوژه هایی انسانی در زیر آب عکس می گیرد.
لازم به ذکر است که نیکون هنوز هم حرفی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این محصول به میان نیاورده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.