تلفن همراه

گوشی

August 2, 2016
16:53 سه شنبه، 12ام مردادماه 1395
کد خبر: 78705

گلکسی S7 Edge پرفروش ترین اسمارت فون اندرویدی نیمه اول 2016

ظاهراً سامسونگ هر روز بزرگ تر و بهتر می شود؛ زیرا طبق آخرین گزارش «Strategy Analysis» گلکسی S7 Edge پرفروش ترین اسمارت فون اندرویدی جهان در نیمه اول سال 2016 بوده است.
 
طبق این گزارش، کمپانی کره ای در نیمه اول سال میلادی جاری 13.3 میلیون دستگاه از تلفن همراه زیبای یاد شده را فروخته، که تقریباً 2 درصد کل فروش موبایل های اندرویدی را تشکیل می دهد. جالب است بدانید رده دوم و سوم نیز به سامسونگ تعلق دارد.
 
در فهرست منتشر شده، رده دوم در اختیار موبایل گلکسی J2 است که 13 میلیون دستگاه فروش داشته، و البته گلکسی S7 نیز با فروش 11.8 میلیون واحدی جایگاه سوم را در بین تمامی اسمارت فون های اندرویدی در سطح جهان به خود اختصاص داده.
 
در این گزارش ذکر شده که آمار فروش کل تلفن همراه اندرویدی در جهان با افزایش 5 درصدی، از 552.2 میلیون در نیمه اول سال 2015 به 577.3 میلیون در مدت مشابه سال جاری رسیده است.
 
آمار شرکت «Strategy Analysis» خبر خوبی برای اپل ندارد و ظاهراً فروش آیفون در سطح جهان کاهش یافته. طبق این گزارش، آمار فروش آیفون از 108.7 میلیون در نیمه اول سال 2015 به 91.6 میلیون در نیمه اول سال جاری میلادی رسیده، که کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.
 
در آماری که برای سه ماهه دوم سال 2016 منتشر شده، می بینیم سامسونگ توانسته فروش اسمارت فون هایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل از 71.9 میلیون به 77.6 میلیون دستگاه افزایش دهد. البته پیشرفت تولیدکنندگان چینی تلفن همراه نیز جالب توجه بوده و مثلاً شرکت OPPO با افزیش تقریباً دو برابری، فروش خود را از 7.6 میلیون به 18 میلیون دستگاه رسانده.
 
در همین راستا، تحلیلگران می گویند غول تکنولوژی کره ای نباید به این آمار رضایت داده و دست روی دست بگذارد، زیرا پرچمداران نوظهوری همچون هواوی P9، اوپو R9 یا ویوو X7 به سرعت در حال نزدیک شدن به محصولات پرفروش سامسونگ هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.