تلفن همراه

گوشی

August 7, 2016
7:54 یکشنبه، 17ام مردادماه 1395
کد خبر: 78812

تماشا کنید/ انتشار ویدیوی 4K از ماکت سه نسخه مختلف آیفون 7

روز گذشته ویدیویی با کیفیت از ماکت مدل های مختلف آیفون 7 در فضای مجازی منتشر شد تا بار دیگر ثابت گردد که اپل می خواهد دو نسخه مختلف از مدل 5.5 اینچی آیفون را ارائه نماید.
 
این تصاویر که با کیفیت 4K ضبط شده اند چندی پیش توسط وبلاگ هلندی TechTastic.nl منتشر شدند و با استفاده از نام کاربری Bshop Kuwa روی یوتوب قرار گرفتند (که ظاهرا به یک فروشگاه ژاپنی مربوط می شود).
 
این تصاویر نسخه ای طلایی رنگ از آیفون را در کنار رنگ های نقره ای و رزگلد نشان می دهند که به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده اند. یکی از دستگاه های 5.5 اینچی درون تصویر ظاهرا به لنز تکی مجهز شده در حالی که دیگری از لنز دوگانه بهره می گیرد.
 
طبق شایعات قبلی، اپل روی دو نسخه مختلف از آیفون 5.5 اینچی آیفون کار می کند و بنا دارد آنها را با پسوند اسمی «پلاس» و «پرو» روانه بازار کند، اما آن شایعات در ادامه رنگ باختند تا اینکه در ماه جولای، گمانه زنی دیگری این احتمال را بار دیگر تقویت کرد.
 
البته احتمال دارد که در مراحل نخستین طراحی، اپل تصمیم گرفته که برای کنار زدن مشکل لنزهای دوگانه و قراردادن آنها در آیفون، دو نسخه مختلف از مدل 5.5 اینچی این دستگاه را تولید کند و در ادامه از این تصمیم منصرف گشته.
 
با این همه لازم است یادآور شویم ماکت هایی که در عکس های ماه پیش تصاویرشان را مشاهده کردید، مدل آیفون 7 «پرو» را همراه با اسمارت کانکتور به تصویر می کشیدند، در حالی که این  مدل در جدیدترین ویدئوی منتشر شده فاقد چنین مشخصه ای است.
 
نکته پایانی که باید به آن اشاره نماییم این است که موبایل های مورد اشاره شایعات منتشر شده دیگری را به اثبات می رسانند؛ مثلا اینکه در آیفون های جدید جای نوار آنتن تغییر خواهد کرد، دوربین ها بزرگ تر می شوند و جک هدفون هم روی آنها مشاهده نخواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.