تلفن همراه

گوشی

August 9, 2016
16:17 سه شنبه، 19ام مردادماه 1395
کد خبر: 78888

تماشا کنید/ وان پلاس 3 سریع‌ تر از گلکسی اس 7 شارژ می‌ شود

شرکت وان‌پلاس ویدئویی را منتشر کرده است که در آن سرعت عملکرد فناوری شارژ سریع Dash Charge گوشی وان‌پلاس 3 را نسبت به فناوری مشابه به کار رفته در گوشی گلکسی اس 7 به نمایش می‌گذارد.
 
شرکت وان‌پلاس مدعی است که گوشی وان‌پلاس ۳ به کمک فناوری انحصاری Dash Charge این شرکت، سریع‌تر از گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ شارژ می‌شود. امروزه گوشی‌های هوشمند قابلیت‌ها و فواید بی‌نظیری دارند، اما کماکان از لحاظ عمر باتری یارای رقابت با همتایان قدیمی خود را ندارند. صفحات نمایش کوچک با رزولوشن پایین، پردازنده‌های قدیمی و تراشه‌های ضعیف خود را به دستگاه‌هایی وام داده بودند که امکان ساعت‌ها وب‌گردی با WAP و عمر باتری یک‌ هفته‌ای فراهم می‌کردند. حتی بعضی از دستگاه‌های قدیمی با نمایشگر سیاه و سفید می‌توانستند نزدیک به یک ماه نقش یک تلفن قابل اتکا را ایفا کنند.
 
اما تلفن‌های اندرویدی علیرغم داشتن باتری‌های بسیار بزرگ، به طور معمول به یک روز استفاده‌ی سنگین دست می‌یابند و تقریبا هیچ‌گاه مدت‌زمان روشن ماندن نمایشگر به ۱۰ ساعت نمی‌رسد. پژوهشگران در حال کار بر روی باتری‌های بهتری هستند، اما در حال حاضر، تنها راهکار در دسترس، شارژ سریع است.
 
اگرچه داشتن گوشی هوشمندی که بیش از ۵ ساعت استفاده‌ی مدام را دوام نمی‌آورد، گاهی اوقات آزاردهنده است، اما امکان شارژ نسبتا کامل آن در کمتر از یک ساعت، تا حدودی رضایت‌بخش است. حتی اگر مجبور باشید تا در استفاده‌های بسیار سنگین، یک یا دو بار در روز گوشی خود را به پریز برق وصل کنید، مدت زمان مورد نیاز برای شارژ به لطف فناوری‌های مختلف شارژ سریع، بسیار کوتاه خواهد بود. یکی از این فناوری‌ها موسوم به Dash Charge در انحصار شرکت وان‌پلاس است. سامسونگ قابلیت شارژ سریع را به عنوان یکی از نقاط قوت گلکسی اس ۷ می‌داند، اما وان‌پلاس در یک ویدئو نشان داده است که وان‌پلاس ۳ به لطف فناوری Dash Charge سریع‌تر از پرچمدار سامسونگ شارژ می‌شود.
 
شرکت وان‌پلاس طی ویدئویی نشان می‌دهد که شارژ گوشی وان‌پلاس 3 از صفر به ۶۴ درصد می‌رسد، این در حالی است که شارژ گوشی گلکسی اس 7 در همان مدت‌زمان به ۵۰ درصد می‌رسد. وان‌پلاس همچنین به این نکته اشاره می‌کند که بر خلاف گلکسی اس ۷، روند شارژ شدن وان‌پلاس ۳ به کمک فناوری Dash Charge، در حین استفاده از گوشی کند نمی‌شود.
 
در پایان می‌توانید ویدئوی یاد شده را تماشا کنید:
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.