اپراتورها

تلفن همراه

August 11, 2016
8:27 پنجشنبه، 21ام مردادماه 1395
کد خبر: 78928

اولین رویداد هم‌آفرینی، فرصتی برای جذب در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی

نخستین رویداد از مجموعه رویدادهای هم‌آفرینی با مشارکت شرکت همراه اول و دانشگاه شهید بهشتی در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.
 
موضوعات این رویداد در حوزه ICT و شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی‌های رایانه‌ای و تجارت الکترونیک است.
 
 جوایز 3 تیم برتر به این صورت است که تیم اول 10 میلیون تومان، تیم دوم 5 میلیون تومان و تیم سوم 3 میلیون تومان دریافت می‌کند.
 
این رویداد با رویکرد انتخاب طرح‌های نوپا و نوآور برگزار خواهد شد و با توجه به ماهیت هر یک از طرح‌های برتر، فرصت جذب در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و یا سرمایه‌گذاری توسط شرکت همراه اول فراهم می‌شود.
 
نحوه اجرای رویداد به این شکل است که در مرحله اول «تیم‌ها/شرکت‌ها از طریق سایت www.mci.ir/hamafarini جهت شرکت در رویداد ثبت نام می‌کنند»، در مرحله دوم‌، «ارزیابی اولیه طرح‌ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم‌های منتخب جهت شرکت در رویداد اصلی انتخاب می‌شوند»، در مرحله سوم، «از تیم‌های منتخب، جهت شرکت در مراسم افتتاحیه، جلسه توجیهی و رویداد اصلی دعوت می‌شود»، در مرحله چهارم «قبل از برگزاری رویداد اصلی، یک جلسه توجیهی با محوریت آشنایی با معیارهای ارزیابی و نحوه ارائه مقابل داوران و تعامل شرکت‌کنندگان با یکدیگر، برگزار خواهد شد»، در مرحله پنجم «شرکت کنندگان، در زمان تعیین شده طرح خود را در مقابل کمیته داوری ارائه می‌دهند» و در مرحله ششم «در روز اختتامیه، 3 طرح برتر اعلام می‌شوند و در نهایت مذاکره جهت حمایت از تیم‌های برتر آغاز خواهد شد».
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر و ثبت نام به سایت همراه اول به نشانی اینترنتی www.mci.ir/hamafarini  مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.