تلفن همراه

گوشی

August 17, 2016
9:46 چهارشنبه، 27ام مردادماه 1395
کد خبر: 79075

قرعه‌کشی هواوی برای خریداران بازار موبایل یک و دو برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی خودروی ولستر با حضور خریداران محصولات هواوی در بازار موبایل 1 برگزار شد. این طرح از ابتدای خرداد ماه سال جاری با هدف حمایت از خریداران گوشی‌های هواوی با گارانتی رسمی و با عنوان «شانس خود را برانید» آغاز شده بود.
 
 
IMG_20160814_183019.jpg
تمام خریدارانی که در این مدت گوشی‌های خود را از بازار موبایل 1 و 2 در تهران تهیه کرده بودند، توانستند شانس خود را برای دریافت دو خودرو ولستر امتحان کنند. در این مراسم که روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه در بازار موبایل 1 برگزار شد، برندگان دو دستگاه خودرو به ‌نام‌های آقایان سپاسی و کارگری به ترتیب از  بازار موبایل 1و 2 از میان خریداران هواوی موفق به دریافت خودروی خود شدند.
 
 
علاوه بر انتخاب دو برنده اصلی خودرو، در این مراسم، میان 10 نفر از حاضران برای دریافت 5 گوشی هواوی P8 Lite و 5 گوشی Honor 4C نیز قرعه‌کشی انجام شد.
 
 
هواوی از سال گذشته روی فروش محصولاتش با گارانتی یکپارچه تاکید زیادی دارد و کلیه افرادی که قصد انتخاب گوشی‌های هواوی را دارند می‌توانند با ارسال کد IMEI به سامانه پیامکی هواوی (100042000) از صحت گارانتی گوشی خود اطمینان پیدا کنند. ضمن اینکه از خدمات پس از فروش هواوی بطور هماهنگ در سراسر ایران بهره‌مند خواهند شد. 
 
 
 
IMG_20160814_180702.jpg
هواوی از سال گذشته طرح خدمات پس از فروش یکپارچه را ایجاد کرد که در آن بیش از یک صد و هفتاد مرکز خدماتی هواوی به ارایه سرویس می‌پردازند. در این طرح که به صورت یکپارچه در سراسر ایران اجرا می‌شود تمام خریداران هواوی صرف‌نظر از محل خرید و شرکت عرضه‌کننده می‌توانند در هر نقطه از کشور به یکی از شعبات مراجعه و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. 
 
 
 
 
 
 
 
IMG_20160814_192133.jpg
خدمات شرکت هواوی به صورت پیش‌فرض تا مدت 18 ماه به مشتریان این شرکت ارایه می‌شود و مشتریان می‌توانند به ارسال کد IMEI در هر زمان از باقی‌مانده مدت گارانتی اطلاع پیدا کنند. هواوی جهت افزایش سرعت سرویس‌دهی، در خصوص تعویض دستگاه گوشی جدید ،سرویس تحویل رایگان درب منزل یا محل کار مشتریان را راه اندازی کرده است که در حداکثر زمان 72 ساعت تحویل انجام میشود. 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.