بازی

فناوری اطلاعات

August 17, 2016
17:27 چهارشنبه، 27ام مردادماه 1395
کد خبر: 79102

اطلاعات جدید از بازی For Honor منتشر شد

یوبی‌سافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ اطلاعات جدیدی از بازی For Honor منتشر کرد.
 
 
این شرکت در اولین اقدام خودش، نسخه‌ی Limited Edition این بازی را نشان داد. نسخه‌ی Limited Edition بازی For Honor شامل مضامین زیر می‌شود:
 
نسخه‌ی طلای که شامل بازی اصلی و دو نسخه‌ی Digital Deluxe به همراه Season Pass می‌شود.
 
یک بسته‌بندی مخصوص
 
یکسری کلاه‌خود فلزی که روی یک پایه‌ی چوبی قرار گرفته‌اند.
 
دیسک موسیقی‌های بازی
 
 
براساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که این بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند مضامین بیشتری با نام Legacy Battle Pack در اختیار داشته باشند که شامل سه لباس منحصر به‌فرد برای قهرمان‌های بازی می‌شود.
 
همچنین مشخص شد که سه گروه اصلی قهرمان در بازی وجود دارند که شوالیه، سامورایی و وایکینگ هستند. در این گروه‌ها چهار نوع جنگجوی دیگر هم با نام‌های Vanguards، Assassins ، Heavies و Hybrids  وجود دارند.
 
امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت و در آخر هر مسابقه‌ی چند نفره میزانی XP به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند به وسیله‌ی آن‌ها قابلیت‌ها و قدرت‌های جدید به‌دست بیاورند. همچنین این امکان فراهم شده تا گیمرها بتوانند آیتم‌هایی که در محیط مبارزه پیدا می‌کنند را برای خودشان بردارند.
 
یوبی‌سافت اعلام کرد که سناریوی چندنفره‌ی این بازی را می‌توان به شکل Co-Op و Split-Screen هم بازی کرد. حالت چندنفره‌ی For Honor شامل سناریوهای Dominion، Brawl 2v2، Duel 1v1، Skirmish و Elimination می‌شود.
 
در ادامه‌ی اطلاعات مشخص شد که نسخه‌ی آزمایشی این بازی در تاریخ ۲۵ شهریور ماه عرضه می‌شود. بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.