سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 21, 2016
13:09 یکشنبه، 31ام مردادماه 1395
کد خبر: 79191

چین مجوز ادغام Dell-EMC را صادر کرد

اقدام بزرگ Dell برای خرید شرکت EMC یکی دیگر از مراحل اصلی خود را پشت‌سر گذاشت. آخرین‌ گزارش‌های رسیده نشان داد مرکز قانونگذاری چین این هفته با این واگذاری بزرگ موافقت کرده است.
 
بر اساس گزارش جدید منتشر شده در روزنامه نیویورک پست، قانونگذاران چینی روز جمعه پیش از پایان ساعت کاری در آمریکا به واگذاری ۶۲ میلیارد دلاری شرکت EMC رای مثبت دادند.
 
این ادغام بزرگترین خرید در تاریخ فناوری جهان محسوب می‌شود و تاثیرات قابل ملاحظه‌ای را در بازار جهانی رایانه‌های شخصی، سرورها، سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات، سیستم‌های مجازی‌سازی، نرم‌افزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات، فضای پردازش ابری و خدمات امنیتی برجا می‌گذارد.
 
زمانی که موافقت نهایی قانونگذاران تایید شود، این قرارداد می‌تواند از ماه جاری تا ژانویه بعدی نهایی شود تا Dell به صورت رسمی مدیریت شرکت EMC را در اختیار بگیرد.
 
پس از این واگذاری شرکت Dell Technologies به عنوان شرکت مادر Dell و EMC به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. مرکز توسعه سرور، رایانه شخصی و حافظه‌های ذخیره‌سازی Dell با واحد توسعه سیستم‌های ذخیره‌سازی داده در شرکت EMC ادغام خواهد شد. شرکت VMware به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های EMC واحد توسعه نرم‌افزارهای مراکز داده و سیستم‌های مجازی‌سازی، خدمات پردازش ابری سازمانی VirtuStream و محصولات امنیتی RSA خود را نیز با شرکت Dell یکی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.