تلفن همراه

گوشی

August 24, 2016
10:06 چهارشنبه، 3ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79276

تماشا کنید/ قلم نوت 7 نیز با مشکل گیر کردن در محفظه مواجه است

مشکلات قلم هوشمند نوت ۵ یکی از نقاط ضعف آن بود و مشکل اصلی گزارش شده توسط کاربران در مورد این فبلت، گیر کردن S Pen در محفظه‌ی مورد نظر بود. انتظار داشتیم این مشکل در گلکسی نوت ۷ برطرف شود که تا حدودی رفع شد. اما باز هم گزارشاتی از مشکلات جدید قلم هوشمند سامسونگ در فبلت گلکسی نوت ۷ منتشر شده است.
 
 
پس از مشکلاتی که برای قلم گلکسی نوت ۵ پیش آمد، انتظار می‌رفت که سامسونگ در فبلت جدید خود این موارد را حل کند و S Pen در گلکسی نوت ۷ بدون مشکل کار کند. اما خبر بد برای سامسونگ و طرفدارانش این است کاربران متعددی اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر گیر کردن قلم نوت ۷ در محفظه و مشکل سیستم فنری آن عنوان کرده‌اند.
 
مشکل بوجود آمده مشکل جدیدی است که کاربران مختلف در گزارش‌های منتشر شده عنوان کرده‌اند. با توجه به این اسناد، زمانی که کاربر قلم هوشمند را با فشار زیادی در داخل محفظه‌ی مخصوص قرار دهد، قلم گیر کرده و نمی‌توان آن را به راحتی خارج کرد. مورد اصلی این است که این مشکل بر خلاف مشکل قلم نوت ۵ ربطی به استفاده‌ی کاربر و جهت قرار دادن قلم ندارد. برخی از کاربران این مشکل را با استفاده از سوزن و اجسام نوک تیز حل کرده‌اند و با فشار دادن بیشتر قلم و استفاده از حالت فنری آن، قلم را از جای خود خارج کرده‌اند. به هر حال هر چه که کاربر با گوشی بیشتر کار کند و تلاش کند تا با فشار کمتری قلم را وارد کند، کمتر با این مشکل روبرو خواهد شد.
 
در این مدت کاربران متعددی برای تعویض گوشی خود اقدام کرده‌ و مشکلاتی را برای فروشندگان و اپراتورهایی مانند T-Mobile ایجاد کرده‌اند. البته به نظر نمی‌رسد این مشکل مشکلی عمومی باشد و تعداد گزارشات آن محدود است. به هر حال سامسونگ هنوز پاسخی در این مورد منتشر نکرده و اعلام نکرده است که این ایراد به خاطر طراحی و ساخت است و یا مانند ایراد نوت ۵ به استفاده‌ی کاربر مربوط است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.