اپلیکیشن

بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

August 27, 2016
9:35 شنبه، 6ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79342

اپلیکیشن جدید برای عملیات بانکی ویژه مهاجرین

با بکارگیری اپلیکیشن جدید بانکداری ویژه مهاجران، امکان جابجایی پول در سراسر اروپا و حتی خارج از آن به زودی محقق خواهد شد.
در حالیکه مهاجران در بسیاری از کشورها برای انجام امور بانکی با یک سری از موانع قانونی روبرو هستند و همچنین انجام عملیات های بانکی برای آنها با سختی صورت می گیرد، یک شرکت انگلیسی اپلیکیشن جدیدی را برای مهاجران تولید کرده که Monese نام دارد و این موانع را برای آنها تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.
 
بر خلاف بسیاری از بانک ها که کارمزد خاصی را برای انجام امور بانکی مهاجران در نظر می گیرند، اپلیکیشن Monese با دریافت هزینه ای ناچیز می تواند تراکنش های بانکی بین المللی و همچنین برداشت و سپرده گذاری را برای مهاجران در چندین کشور انجام دهد.
 
از ویژگی دیگر این اپلیکیشن، افتتاح حساب ظرف مدت سه دقیقه است.
 
به منظور استفاده مهاجران از اپلیکیشن Monese،  دولت هر کشور باید فرمی که شامل ID مهاجر است را صادر کند تا دسترسی به Monese امکان پذیر شود.
 
هزینه استفاده از تمامی خدمات این اپلیکیشن بانکداری، ماهانه ۴.۹۵ پوند است.
 
قرار است در آینده نزدیک از خدمات بانکداری Monese در سراسر اروپا و حتی فراتر از آن استفاده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.