اپراتورها

تلفن همراه

August 27, 2016
9:53 شنبه، 6ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79344

وزیر ارتباطات: نسل چهارم تلفن در ۲۱ شهر مازندران راه اندازی شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نسل چهارم تلفن همراه در ۲۱ شهر و نسل سوم در ۴۴ شهر استان مازندران راه‌اندازی شده است.
 
محمود واعظی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران گفت: سال گذشته مشترکین اینترنت در استان با افزایش ۲۰۰ هزارنفری به دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید وبا افتتاح هشت پروژه شمار مشترکان و نسل سوم و چهارم افزوده می‌شود.
 
وی بابیان اینکه تا پایان دولت شبکه انتقال سه برابر افزایش خواهد داشت افزود: همچنین ۵۲۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهرها کشیده خواهد شد و نسل سوم به در همه شهرهای استان کامل خواهد شد و نسل چهارم به ۴۰ شهر خواهد رسید.
 
وی بابیان اینکه پهنای باند استان ۵۳ گیک بوده که به ۱۱۰ گیک رسیده اظهار داشت: از خارج و داخل استان سرمایه‌گذاران علاقه‌مند سرمایه‌گذاری در استان هستند و اگر نمایندگان استان نگاه توسعه‌ای نداشته باشند توسعه استان اتفاق نمی‌افتد در این استان همه باهم هم سو هستند.
 
وی بابیان این‌که همه مسائل با پول حل نمی‌شود گفت: اگر موانع برداشته شود و سرمایه‌گذاری انجام شود همدلی سرمایه بزرگی است تا مشکلاتی که از دولت قبل به ارث رسیده است مرتفع شود.
 
وزیر ارتباطات تصریح کرد: از همه بخش‌ها بخصوص بخشه‌ای خصوصی برای اتمام پروژه‌ها استفاده می‌شود تا پروژه‌ها تکمیل گردد و نظرات و نگاه‌ها و سلیقه‌ها نباید باعث تفرقه شود.
 
وزیر ارتباطات ادامه داد: کشورهای سی‌ای اس خواستار کاهش تعرفه‌ها برای صادرات مرکبات و محصولات کشاورزی شده‌اند وگسترش صادرات کمک بزرگی به توسعه اقتصادی استان خواهد کرد.
 
واعظی بابیان اینکه سیاست اقتصاد مقاومی را قبول داریم و سازمان مدیریت تمام اقدامات خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی پایه‌گذاری کرده است افزود: برنامه ششم توسعه بر اساس اقتصاد مقاومتی بازنویسی شده است و این نگاه دولت است در ارتباط با بودجه و برنامه سال همین‌طور بوده است.
 
وی عنوان کرد: مسائل تورم به ۸.۷ درصد رسید و خوشبختانه مسائل ایران با دنیا رفع شده و در سطح بین‌المللی از جایگاه خوبی برخورداریم.
 
وی با اشاره به منویات رهبری گفت: با این تورم پایین اگر رونق اتفاق افتد کار بسیار بزرگی انجام‌شده است و تصمیم ما دراستان این بوده که زیرساخت‌های آیتی استان باید توسعه یابد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.