فناوری اطلاعات

September 3, 2016
20:26 شنبه، 13ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79554

آغاز ثبت نام در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

ثبت نام درپنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات از روز شنبه 13شهریورماه جاری آغاز می شود.
 
پس از برگزاری چهار دوره مداوم همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات طی چهار سال گذشته، پنجمین دوره این همایش، روز دوشنبه 24 آبان ماه 1395 در سالن همایش کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.
 
در این دوره از همایش، مبحث " کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک" به عنوان موضوع پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات انتخاب شده است. علاقمندان برای ثبت نام از تاریخ 13شهریورماه تا پایان مهرماه جاری فرصت دارند در این همایش تخصصی ثبت نام کنند. 
 
درپنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات محورهایی همچون " اصول و مفاهیم کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک"،" پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات"، "چالش‏ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل‏های داخلی"، "معرفی چارچوب‌ها، به‏روش‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل‏های داخلی" وهمچنین" نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
 
مخاطبان این سلسله همایش‌ها، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصان و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه مدیریت در حوزه فناوری اطلاعات هستند.
اطلاعات مربوط به سوابق همایش طی  چهارسال گذشته ، در وبگاه آن به نشانی www.itcg.ir قابل دسترسی است .
 
هزینه های ثبت نام در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات
•    اعضای سازمان می توانند با پرداخت مبلغ  75هزارتومان ضمن حضور در پنل های همایش
از پذیرایی های ناهار و میان وعده، دریافت پکیج مربوط به همایش، دریافت گواهی حضور در همایش و اطلاع رسانی بعد از همایش بهره مند شوند.
 
•    متقاضیان آزاد حضور در همایش می توانند با پرداخت 150هزار تومان ضمن حضور در پنل های همایش از پذیرایی های ناهار و میان وعده، دریافت پکیج مربوط به همایش، دریافت گواهی حضور در همایش و اطلاع رسانی بعد از همایش بهره مند شوند.
 
•    درصورت عدم تکمیل ظرفیت متقاضیان می توانند به صورت رایگان با دریافت کارت دعوت درهمایش تنها در پنل های همایش حضور یابند و از پذیرایی میان وعده بهره مند شوند.
لازم به ذکر است حضور در این همایش منوط به همراه داشتن کارت دعوت است. متقاضیان برای ثبت نام و اعلام حضور در این همایش می توانند اینجا کلیک کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.