تلفن همراه

گوشی

September 4, 2016
14:43 یکشنبه، 14ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79578

با IFA 2016/ رو نمایی هواوی از گوشی های جدید سری Nova در نمایشگاه IFA 2016

هواوی در نمایشگاه IFA 2016 از مدل‌های جدید Nova و Nova plus رونمایی کرد که اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت با طراحی جدید برای کاربران پرتحرک امروزی هستند. سری جدید Nova دارای طراحی جذاب با منحنی‌های متعدد، دوربین ارتقا یافته برای ثبت تصاویر درخشان‌تر و به‌روز‌ٌسانی عملکرد است تا کارایی بهتری ارایه دهد. تمام جزییات مدل‌های جدید Nova و Nova plus برای حمایت از سبک زندگی پرتحرک کاربران و نمایش شخصیت منحصر به فرد آنها طراحی شده است به عنوان مثال می‌توانید بهترین عکس‌های سلفی و هزاران تصویر را با یک بار شارژ ثبت کنید. هواوی همچنین رنگ‌های جدیدی برای گوشی مورد تقدیر P9 معرفی کرده است. 
 
عرضه این مدل‌ها از ماه اکتبر به صورت جهانی برای مدل Huawei Nova و Huawei Nova plus در رنگ‌های طلایی مجلل، نقره‌ای جادویی و خاکستری تیتانیومی شروع می‌شود و این مدل‌ها تنها سرآغازی از طراحی سری‌های جدید هستند که با امکانات فوق‌العاده، ظاهری جذاب و عملکردی قدرتمند، تعهد هواوی به نوآوری و طراحی را نشان می‌دهند. ریچارد یو، مدیرعامل گروه مشتریان تجاری هواوی با اشاره به شناخت هواوی از نیاز کاربران پر تحرک امروزی برای استفاده از ابزاری که بتواند با سبک زندگی سریع آنها همراه شود، می‌گوید: «هواوی Nova و هواوی Nova plus با عملکرد شگفت‌انگیز، طراحی شیک و قابلیت‌های پیشرفته دوربین، برای ورود تجربه‌ای جدید به زندگی طراحی شده‌اند و بهترین ابزار برای نسلی هستند که در گوشی‌های هوشمند زندگی می‌کنند».
 
در یک رویداد اختصاصی برای معرفی سری جدید گوشی‌‌‌های هواوی که در استادیوم ولودورم برلین برگزار شد، Xenia وبلاگ‌نویس مشهور جهانی صنعت مد به ریچارد یو پیوست و طراحی پیشرفته Nova با امکانات فوق‌العاده دوربین آن را مورد ستایش قرار داد. او گفت: برای شیوه ‌زندگی من و نیاز مداوم به دوربین، این ابزار «ضروری» است.
 
هواوی با معرفی سری جدید Huawei Nova همچنان به انتظاراتی که اوایل امسال با معرفی مدل‌های موفقی مانند Mate 8 و Huawei P9 که استانداردهای جدیدی در عکاسی با موبایل ایجاد کردند، پاسخ می‌دهد. 
 
طراحی ارگونومیک
بدنه منحنی هواوی نوا و نمایشگر 5 اینچ آن به یکدیگر متصل شده‌اند تا طراحی ظریف و ارگونومیکی را تشکیل دهند که به خوبی با دستان کاربر هماهنگ است و امکان استفاده از گوشی با یک دست را فراهم می‌کند. این مدل به همان اندازه که کاربردی است، طراحی جذابی دارد و در ترسیم خطوط منحنی هواوی نوا از معماری مدرن الهام گرفته شده است. جلای فلزی پشت گوشی با فرآیندهای پیشرفته سندبلاست و پرداخت مویی با نمادی از پانل‌های کامپوزیتی ایجاد شده است که تا بالای گوشی ادامه دارند. خطوط ظریف و منحنی ملایم بدنه باعث بازتاب نور در طیف‌های درخشانی از رنگ‌ها و سایه‌ها می‌شوند. 
 
تجربه‌ای بی‌نظیر از عکاسی
کاربران امروزی گوشی‌های هوشمند، نیاز به ابزاری دارند که قدرت ثبت و اشتراک لحظه‌های مورد علاقه آنها را در هر زمان و هر مکان فراهم کند. هواوی نوا با دوربین قدرتمند 8 مگاپیکسل جلوی گوشی، توانایی ثبت و اشتراک بهتر سلفی‌ها در هر شرایط نوری را به کاربران می‌دهد. قابلیت‌های دیگر این مدل شامل برنامه‌های اختصاصی Beauty Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 است که جلوه‌های آرایشی و فیلترهای بهینه‌سازی پوست را برای تصاویر جذاب‌تر فراهم می‌کند. 
 
دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت هواوی نوا با پیکسل‌های بزرگ 1.25 میکرومتر مجهز به لنزی با دیافراگم گسترده و سنسورهای پیشرفته است که امکان ثبت تصاویر در شرایط نور اندک را فراهم می‌کند ضمن اینکه هواوی نوا پلاس نیز دارای دوربین فوق‌العاده 16 مگاپیکسلی در پشت گوشی است و توانایی جذب نور بیشتر برای عکس‌هایی درخشان، شفاف و غنی از رنگ‌ها در هر محیطی را دارد. علاوه بر این، هواوی نوا مجهز به سیستم تمرکز خودکار فوق‌العاده دقیق و سریع است که به کاربران در ثبت لحظات ارشمند زندگی کمک می‌کند. 
 
عملکرد واقعی
هواوی نوا از پردازنده اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرد و از فناوری پیشرفته 14 نانومتری برای افزایش عملکرد و کاهش مصرف انرژی بهره می‌برد. باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت هواوی نوا با قابلیت Smart Power 4.0 می‌تواند زمان طولانی‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد تا به آسانی از برنامه‌های مختلف استفاده کنند. با سنسورهای سه‌بعدی نسل جدید، هواوی نوا از بازگشایی قفل سریع با تشخیص اثرانگشت 360 درجه پشتیبانی می‌کند تا امنیت، راحتی و ثبت سلفی با یک دست را برای کاربران فراهم کند. هواوی نوا پلاس دارای باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت است که زمان بیشتری را برای عمر باتری به همراه دارد و کاربران می‌توانند با یک بار شارژ، هزاران تصویر ثبت کنند. 
همچنین هواوی نوا مجهز به  DTS Headphone:XTM است تا صدای فراگیر سه‌بعدی با کیفیت سینمای خانگی را تجربه کنند. 
 
زمان عرضه
هواوی نوا با 32 گیگابایت ظرفیت ROM و 3 گیگابایت رم، ماه اکتبر در بیش از 50 ناحیه و کشور جهان عرضه خواهد شد و در آلمان، استرالیا، فرانسه و اسپانیا پیش از بازارهای دیگر معرفی می‌شود.  نوا پلاس نیز با 32 گیگابایت ظرفیت ROM و 3 گیگابایت رم، ماه اکتبر در بیش از 50 ناحیه و کشور جهان در دسترس خواهد بود و در اسپانیا، ایتالیا و کانادا پیش از بازارهای دیگر عرضه می‌شود. همچنین در این نمایشگاه هواوی  رنگ‌های شیک و جدیدی از هواوی P9  ارائه داد.
 
هواوی به دنبال عرضه جهانی مدل‌های جدید در ابتدای سال جاری، برای گوشی هوشمند P9 با دوربین دوگانه که در همکاری با  Leica AG مهندسی شده، رنگ‌های شیک و جذابی را معرفی کرده است. P9 با الهام از رنگ‌های جسورانه‌ای که در هنر پاپ سال‌های 1960 استفاده می‌شد، در دو رنگ پرطراوت آبی و قرمز طراحی شده است. این رنگ‌های جدید، تمرکز هواوی در خلق محصولاتی متناسب با جریان‌های جدید برای مصرف‌کنندگانی که به طراحی و زیبایی اهمیت می‌دهند را نشان می‌دهد. 
 
درباره گروه مشتریان هواوی BG
محصولات و خدمات هواوی در بیش از 170 کشور جهان در دسترس است و توسط یک‌سوم جمعیت جهان استفاده می‌شود همچنین این شرکت رتبه سوم را در عرضه تلفن‌های همراه در سال 2015 را بدست آورده است. 16 مرکز تحقیق‌وتوسعه توسط هواوی در ایالات متحده، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین راه‌اندازی شده است. گروه مشتریان هواوی BG یکی از سه واحد اصلی تجارت هواوی است و محصولات گوشی‌های موبایل، رایانه، تبلت، ابزارهای پوشیدنی و سرویس‌های رایانش ابری را پوشش می‌دهد. شبکه جهانی هواوی برپایه 20 سال تجربه در صنعت ارتباطات ساخته شده است و بر ارایه جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به مشتریان در سراسر جهان اختصاص دارد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.