اپلیکیشن

تلفن همراه

September 7, 2016
10:15 چهارشنبه، 17ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79675

مدیرعامل ترکسل در دیدار با واعظی: پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است

مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد.
 
139307251145256593860914.jpg
در این دیدار محمود واعظی با بیان سابقه تاریخی روابط دو کشور گفت: سطح فعلی همکاری های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران و ترکیه مناسب است.
 
وی افزود: برای ایران ثبات و امنیت ترکیه بسیار مهم است.
 
وزیر ارتباطات ایران با اشاره به اهمیت ICT در جوامع کنونی گفت: در دنیای امروز، ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی بر اقتصاد کشورها دارد و به عنوان محرکی است که از لحاظ اقتصادی دیگر بخش ها را نیز فعال می کند.
 
وی با اشاره به فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر در این حوزه گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش ICT، زمینه های زیادی برای همکاری و سرمایه گذاری وجود دارد.
 
مدیر عامل ترکسل ضمن تشکر از برگزاری مناسب اجلاس ایران کانکت، فعالیت های این شرکت را تشریح و با اشاره به سطح روابط موجود دو کشور آمادگی آن شرکت را برای توسعه همکاری های فیمابین با شرکت های مخابراتی ایران اعلام کرد.
 
وی در ادامه به طراحی نرم افزار BIP در ترکیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 45 هزار ایرانی از این نرم افزار استفاده می کنند که شرکت ترکسل آمادگی لازم برای توسعه نرم افزار به زبان فارسی و نگهداری دیتاهای آن در داخل کشور ایران را دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.