تلفن همراه

گوشی

September 18, 2016
9:08 یکشنبه، 28ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79877

کلید Home آیفون ۷ با دستکش کار نمی‌کند

آیفون جدید اپل،‌ در حال حاضر محبوب‌ترین گوشی در بازار است. پس از ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات مختلف و عکس از این گوشی، اپل بالاخره نزدیک به ده روز پیش، از آیفون‌های امسال رونمایی کرد. این گوشی از زمان عرضه‌اش سر و صدای زیادی به پا کرده است. با اینکه آیفون ۷ تغییرات زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی ندارد، اما با این حال قابلیت‌های جدیدی به این گوشی اضافه شده است. یکی از این قابلیت‌های جدید، کلید لمسی Home است.
 
کاربران آیفون ۷ هم دریافته‌اند که کلید جدید Home با استفاده از دستکش کار نمی‌کند.
اپل این تصمیم را گرفته است تا کلید فیزیکی Home را جایگزین یک کلید لمسی بکند؛ طوری که پایین گوشی، تنها یک لایه شیشه است و خبری از کلید نیست. به هنگام فشردن محلی که قبلا کلید Home قرار داشت، یک لرزش خفیف در آنجا احساس می‌کنید.
 
آیفون ۷ یکی دو روزی است که عرضه شده و افراد دست‌شان به این گوشی خورده است. کاربران آیفون ۷ هم دریافته‌اند که کلید جدید Home با استفاده از دستکش کار نمی‌کند. کلید لمسی Home حتما باید با پوست برخورد داشته باشد. دستکش که به کنار،‌ حتی اگر یک پارچه‌ی نازک هم میان انگشت و گوشی قرار دهید، کلید Home کار نمی‌کند.
 
شاید فکر کنید این موضوع اصلا مهم نباشد، اما همین حالا هم که به پاییز نزدیک شده‌ایم، می‌توانیم موج سرما را حس کنیم؛ طوری که احتمالا قرار است در زمستان دستکش به دستمان داشته باشیم. اپل Lock Screen نسخه‌ی جدید سیستم عامل‌اش را با تغییرات جدید و خوبی همراه کرده است و در نتیجه ممکن است حتی نیازی به باز کردن قفل گوشی نداشته باشید و اطلاعات زیادی را روی صفحه ببینید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.