بازی

فناوری اطلاعات

September 24, 2016
9:00 شنبه، 3ام مهرماه 1395
کد خبر: 80023

تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی بازی‌سازی برگزار می‌شود

دورهمی معرفی دوره‌های جدید انستیتوی ملی بازی‌سازی، یک‌شنبه 28 شهریور ماه، با حضور مسئولان انستیتو و جمعی از علاقه‌مندان به بازی‌سازی برگزار شد.
 
در ابتدای این دورهمی، شهاب کشاورز، مدیر انستیتوی ملی بازی‌سازی به تشریح عملکرد پنج ساله‌ی این مرکز آموزشی پرداخت و دلایل نیاز به یک دوره‌ی تخصصی‌تر در صنعت بازی‌سازی کشور را برشمرد.
 
کشاورز، دوره‌های Power UP را پاسخگوی این نیاز دانست و گفت: افرادی که به عنوان خروجی این دوره‌ها فارغ‌التحصیل خواهند شد، از تخصص بیشتری نسبت به فعالان حاضر در صنعت برخوردار خواهند بود و توانایی راهبری تیم‌ها در رشته‌ی تخصصی خود را خواهند داشت.
 
در ادامه، هادی اسکندری، یاسر ژیان و امیرحسین عرفانی به ترتیب به عنوان مدیران رشته‌های طراحی بازی، فنی و هنری به تشریح رشته‌ها پرداختند و سرفصل‌های دروس، پیش‌نیازها و دیگر موارد مهم را برای حاضرین برشمردند. رشته‌ی طراحی هنری، به دلیل گستردگی خود به دو بخش دوبعدی و سه‌بعدی تقسیم شده است.
 
دوره‌های PowerUP، نام دوره‌های تخصصی جدیدی است که به خدمات آموزشی انستیتوی ملی بازی‌سازی اضافه شده و قرار است به صورت محدود به تربیت نیروی متخصص بپردازد. از ویژگی این دوره‌ها، برخورداری از هیئت‌علمی تمام‌وقت، اساتید برتر، انسجام دوره‌ها و همین‌طور مزایایی که انستیتو برای دانش‌پژوهان در نظر گرفته است، اشاره کرد. از جمله، اعزام دانش‌پژوهان به رویدادهای بین‌المللی، دادن کمک‌هزینه برای ساخت بازی‌های مستقل و امکان دسترسی به بانک جامعی از کتب، مقالات و دیگر موارد مرتبط با بازی‌سازی.
 
پیش‌ثبت‌نام این رشته‌ها تا یک مهرماه ادامه دارد و از سوم تا هشتم مهر زمان مصاحبه و گزینش افراد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دوره‌ها به سایت انستیتوی ملی بازی‌سازی مراجعه کرده یا به‌طور مستقیم با انستیتوی ملی بازی‌سازی تماس بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.