اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 24, 2016
9:02 شنبه، 3ام مهرماه 1395
کد خبر: 80024

وزیر ارتباطات: دانش‌آموزان تهدیدهای فضای مجازی را تبدیل به فرصت کنند

وزیر ارتباطات گفت: دانش آموزان با نحوه انتخاب و استفاده خود از فضای مجازی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.
 
محمود واعظی در آئین بازگشایی رسمی مدارس با حضور در دبیرستان مهدیه رجائی شهر استان البرز و با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در دنیای امروز ثروت علم و داشتن نیروی انسانی پرتلاش و با تفکر دانش بنیان ثروت است.
 
وی همچنین با بیان اینکه همین موضوع سبب ثبات جایگاه کشور در منطقه شده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دلایل شکست دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران نهضت بیداری اسلامی است. رهبر هوشمند و ملت فکور سبب شدند تا ایران در جهان عزیز بماند و دانش آموزان نیز باید تمام وقت خود را صرف یادگیری و پیشرفت علوم مختلف کنند تا برای سازندگی کشور آماده شوند.
 
وزیر ارتباطات افزود: خداوند این استعداد را به نوجوانان و جوانان ما داده است تا شاهد دستاوردهای فراوان در حوزه‌های مختلف باشیم و این یکی از دلایل پیشتازی ما در موضوعات مختلف است.
 
واعظی تاکید کرد: تمام امید نظام، رهبری و دولت دانش آموزان هستند که امیدواریم بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر کشور توسط آنها باشیم.
 
وی در ادامه با اشاره به استفاده درست دانش آموزان از فضای مجازی و توجه این قشر به این فضا بیان کرد: این دانش آموزان هستند که با نحوه انتخاب و استفاده خود از این فضا تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنند.
 
واعظی گفت: این مدرسه به عنوان پایلوت به ابزار هوشمند تجهیز شده است تا دانش آموزان بتوانند استفاده مفیدی را از تکنولوژی در زمینه آموزش داشته باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت استان البرز در حوزه ارتباطات بتوانیم مدارس هوشمند را در این استان افزایش دهیم تا تکنولوژی را به خدمت ارتقا علمی در آوریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.