تلفن همراه

گوشی

September 25, 2016
7:12 یکشنبه، 4ام مهرماه 1395
کد خبر: 80054

نوت ۷ جایگزین شده با مدل معیوب دوباره دچار مشکل شده و ضمن داغ شدن باتری خالی می کند

کاربرانی که نوت 7 معیوب خود را تعویض کرده‌اند، می‌گویند نوت 7 تعویض شده دچار مشکل بوده و باتری آن در عرض چند دقیقه خالی کرده و داغ هم می‌کند.
 
شبکه YTN کره جنوبی گزارشی از اولین کاربران دریافت‌کننده نوت 7 جایگزین را پخش کرد که در آن مشتریان همچنان ازنوت 7 می‌نالند.
 
مردم کره جنوبی اولین کاربرانی هستند که نوت 7 معیوبشان توسط سامسونگ عوض‌شده و می‌گویند گوشی خیلی زود داغ‌کرده و همچنین خیلی زود باتری آن خالی می‌شود.
 
مردم به شبکه YTN گفتند هرچند گوشی‌های تعویض شده منفجر نمی‌شوند و یا آتش نمی‌گیرند، اما زود خالی‌شده و یا داغ می‌کنند.
 
کاربر دیگری هم گفت بعد از یک شبانه‌روز شارژ، گوشی‌اش 1 درصد شارژ را نشان داد.
 
مجری این برنامه نیز گوشی خود را تست کرد و درحالی‌که 75 درصد شارژ داشت در کمتر از 39 دقیقه به 49 درصد رسید.
 
کاربر دیگری به نام «لی» گفت گوشی را 90 درصد شارژ کرد ولی خیلی زود 50 درصد شده و داغ شد.
 
سخنگوی سامسونگ به وال استریت گفت کیس های مذکور ربطی به باتری ندارند! و آنها به‌زودی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز می‌کنند!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.