تلفن همراه

گوشی

September 27, 2016
17:17 سه شنبه، 6ام مهرماه 1395
کد خبر: 80145

سامسونگ سال تحصیلی را از محک شروع کرد/ قهرمانان کوچک با کوله‌های رنگی

شرکت سامسونگ برای ماه مهر و بازگشت کودکان به مدارس برنامه‌‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. قدم آغازین این برنامه‌ها در روز یکشنبه ۲۸ شهریور در خیریه محک برگزار شد. محک و هدیه‌دادن کوله‌های رنگی و نوشت‌افزار به قهرمانان کوچک این موسسه اولین حلقه از زنجیره مسئولیت اجتماعی سامسونگ برای بازگشایی مدارس با نام «کوله‌رنگی» است که تا میانه مهرماه ادامه خواهد داشت و اقدامات متعددی را در بر می‌گیرد.
 
photo_2016-09-25_10-47-15.jpg
کوله‌رنگی‌های دوست‌داشتنی
کمپین بازگشت به مدرسه سامسونگ امسال با نام کوله‌رنگی اجرا می‌شود. در اولین گام سامسونگ به سراغ قهرمانان کوچک محک رفت و کوله‌‌های رنگی آن‌ها را با نوشت‌افزار پر کرد تا سال تحصیلی را پر از امید و شادی شروع کنند.
 
اقامتگاه کودکان محک ابتدای این هفته پر از صدای خنده و شادمانی کودکانی بود که کنار هم جمع شده بودند تا از برنامه‌های شادی که برای‌شان تدارک دیده شده بود لذت ببرند و هدیه خود را از سامسونگ دریافت کنند. گروهی برای آنها نمایش‌های کودکانه اجرا می‌کردند تا خنده بر لب این قهرمانان جاری سازند و گروهی دیگر با موسیقی دل‌های آن را شاد می‌کردند.
 
photo_2016-09-25_10-47-29.jpg
آموزش از نکاتی است که سامسونگ به آن اهمیت زیادی می‌دهد و همواره فعالیت‌های بسیاری در جهت بهتر شدن وضعیت آموزش در ایران و به نفع کودکان انجام داده. بهتر کردن شرایط آموزشی و تلاش برای ایجاد فرصت آموزشی برابر برای همه کودکان در ایران از جمله مسئولیت‌های اجتماعی‌ای است که سامسونگ برای خود تعریف کرده.
 
زیباترین نقاشی دنیا
قهرمانان کوچک محک امسال نیز با شروع ماه مهر به مدرسه می‌روند و تخت‌های بستری‌شان تبدیل به نیمکت‌ می‌شود تا پای کلاس درس معلم‌شان بنشینند. سامسونگ در اولین حرکت از کمپین «کوله‌رنگی» سراغ این قهرمانان رفت تا آن‌ها را در تحصیل کمک کند و شرایطی برای این قهرمانان محصل به‌ وجود آورد که با آسایش و کیفیت بیشتری درس بخوانند. برای همین موضوع سامسونگ ایران یک هزار کوله‌رنگی و بسته نوشت‌افزار برای خیریه محک و قهرمانان کوچک آن تعبیه کرد و در جشن بازگشت به مدرسه محک، به این کودکان هدیه داد.
 
photo_2016-09-25_10-47-36.jpg
محک تابلوی نقاشی یاوران کوچکش را به پاس اقدام ارزشمند شرکت سامسونگ به نمایندگان این شرکت اهدا کرد تا یادمانی باشد از این مسئولیت اجتماعی.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.