رسانه‌های اجتماعی

September 29, 2016
10:38 پنجشنبه، 8ام مهرماه 1395
کد خبر: 80200

Salesforce به دنبال خرید شرکت توئیتر

شرکت Salesforce از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان قصد دارد شبکه اجتماعی توئیتر را خریداری کند.
 
وبسایت Zdnet در این زمینه گزارش داده است شرکت Salesforce که بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محسوب می‌شود،‌ در نخستین گام‌های خود برای خریداری توئیتر به سر می‌برد و این درحالی است که دیگر شرکت‌ها از جمله گوگل نیز تمایل به خرید توئیتر دارند.
 
این یک اقدام عجیب از سوی Salesforce محسوب می‌شود. با این وجود انبوه اطلاعات توئیتر می‌تواند خدمات Einstein شرکت Salesforce را تقویت کند. توانایی توئیتر برای ارزیابی رفتارهای عمومی، تبدیل شدن به یک بستر مناسب برای انتشار اخبار و انتشار آسان اطلاعات می‌تواند به توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی یا سیستم‌های تحلیل داده کمک کند. شرکت Salesforce همچنین با سیستم Einstein می‌تواند از طریق فضای پردازش ابری روی سیستم‌های مختلف هوش مصنوعی به راحتی تاثیر بگذارد.
 
این روزنامه در گزارش خود اعلام کرد که Salesforce پیش از این همکاری‌هایی را با توئیتر انجام می‌داد که این همکاری‌ها از سال 2012 آغاز شده بود و داده‌های شبکه اجتماعی مذکور را روی سیستم‌های تحلیل داده Salesforce ارایه می‌کرد. هنوز داده‌های بیشتری در این زمینه منتشر شده است. این در حالی است که شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت چندی پیش شبکه اجتماعی لینکدین را به قیمت 26.2 میلیارد دلار خریداری کرد و IBM نیز شرکت The Weather Company را برای تقویت خدمات B2B خرید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.