تلفن همراه

گوشی

October 2, 2016
19:12 یکشنبه، 11ام مهرماه 1395
کد خبر: 80259

دو سرویس جدید در سبد پشتیبانی دیجیتالی سامسونگ/ عیب‌یابی محصول با چت آنلاین

کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ از این پس می‌توانند در تمامی روزهای هفته، با کارشناسان پشتیبانی محصول این شرکت تماس برقرار کرده و وضعیت گارانتی و تعمیر دستگاه خود را پیگیری کنند.
دو سرویس جدید سامسونگ در بخش پشتیبانی دیجیتالی با نام «چت آنلاین» (Live Chat) و خدمات «کنترل از راه دور» (Remote Control) روی سایت سامسونگ ایران (www.samsung.com/iran) راه‌‌اندازی شده‌اند و کارشناسان فنی محصولات  سامسونگ آماده پاسخگویی به دارندگان تلفن همراه و تبلت‌های این شرکت هستند.
 
کارشناسان آنلاین
سرویس چت آنلاین (Live Chat) در سایت سامسونگ ایران پاسخگوی صاحبان گوشی و تبلت‌های سامسونگ است. برای ارتباط با کارشناسان کافی‌است وارد سایت سامسونگ ایران شده و در منوی اصلی، منوی پشتیبانی را انتخاب کنید. در این قسمت با ورود به بخش «خانه» در میانه‌های صفحه عبارتی با عنوان «نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟ با ما ارتباط برقرار کنید.» را می‌بینید. در زیر این عبارت راه‌های برقراری ارتباط مشخص شده، جدیدترین گزینه در بین راه‌های ارتباطی «چت آنلاین» و «ارتباط از راه دور» است. با انتخاب این روش وارد صفحه جدیدی می‌شوید که کارشناسان پشتیبانی و فنی سامسونگ از ۸ صبح تا ساعت ۲۲ پاسخگوی سوالات شما هستند.
 
مشتریان با استفاده از چت آنلاین می‌توانند وضعیت گارانتی محصول یا تعمیر دستگاه موردنظرشان را چک کنند. کارشناسان پشتیبانی آماده‌اند تا به دو زبان فارسی و انگلیسی مشکلات فنی که از طریق چت‌ آنلاین برطرف می‌شوند را پاسخ دهند. همچنین کارشناسان در سریع‌ترین زمان پاسخگوی سوالات عمومی در رابطه با گوشی و تبلت‌های سامسونگ هستند و در صورتی که تمایل به دریافت  آدرس نمایندگی فروش و مراکز خدمات گوشی و تبلت سامسونگ داشته باشید، کارشناسان پشتیبانی این نیاز شما را برطرف می‌کنند.
 
سرویس چت آنلاین در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است و کارشناسان پشتیبانی در روزهای تعطیل نیز آماده‌اند به مشتریان خدمت‌رسانی کنند. برای بهتر شدن روند ارائه سرویس چت آنلاین پس از انجام گفت‌وگو، مشتریان می‌توانند در سیستم نظرسنجی شرکت و کارشناسان بخش پشتیبانی را ارزیابی کنند.
 
خدمات از راه دور
سامسونگ برای راحتی مشتریان خود از سیستم کنترل از راه دور در بخش پشتیبانی استفاده می‌کند. این سرویس به کارشناس فنی اجازه می‌دهد از راه دور به گوشی سامسونگ مشتری متصل شود و مشکل وی را حل کند. به این ترتیب مشکل مشتری در زمان کوتاه‌تری رفع می‌شود و وی دیگر نیاز ندارد برای رفع مشکلات کوچک به دفاتر خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کند.
 
برای استفاده از این سرویس باید روی گوشی سامسونگ خود اپلیکیشن «اسمارت توتر» (Smart Tutor) را از فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دانلود و نصب کنید. با استفاده از این اپ و اینترنت وای‌فای یا دیتا می‌توانید با کارشناس پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و به آنها اجازه دهید از راه دور مشکلتان را حل کنند.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.samsung.com/iran/support/ مراجعه کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.